سرتیپی خبر داد:
تابناک: خزانه دار اتاق بازرگانی استان گفت: به زودی میز بیزینس‌سنتر در اتاق بازرگانی اصفهان برای نخستین بار در کشور در راستای کمک به رشد صنعت، معدن و تجارت راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، ابوالقاسم سرتیپی عصر امروز در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی استان با اصحاب رسانه اظهار داشت: در تمام مدت چهارسال گذشته جوانان در اتاق بازرگانی یاور و مددکار ما بوده اند و در طول این مدت توانستند توانایی های خود را در عرصه اقتصاد به اثبات برسانند.

وی با طرح این موضوع که در دوران صفویه استعمار پیر توانست دو اندیشه کاهش حضور بانوان در جامعه و بدجلوه دادن کسب ثروت و در نتیجه سرمایه گذاری را در بدنه اجتماع تزریق کند، ابراز داشت: این در حالی است که در تاریخ اسلام حضرت خدیجه یک از ثروتمندترین افراد جامعه و بانویی بزرگوار بود که سرمایه و مدیریت ایشان توانست در گسترش و تقویت دین اسلام نقش قابل توجه و بسزایی داشته باشد و این نشانه تقویت نقش زن در امور تجاری در صدر اسلام است.

خزانه دار اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه یک سوم اعضای اتاق بازرگانی بانوان هستند، تاکید کرد: نیمی از جامعه ما را بانوانی تشکیل می دهند که در دوران جدید افتصادی استعداد خود در این زمینه را با فعالیت های موثر در جامعه به اثبات رسانده اند.

وی ادامه داد: در گذشته عدم اختصاص کرسی به جوانان در اتاق بازرگانی معضل مهمی بود و این در حالی است که تفکر و نوگرایی آنها در تجارت بسیار تاثیرگذار است و در امور اقتصادی در سالهای گذشته بسیار خوش درخشیدند.

صادرکننده نمونه کشور تصریح کرد: پس از دو سال رایزنی توانستیم زمینی به کمک شهرداری و شورای شهر برای اتاق بگیریم و امیدواریم در آینده برای نخستین بار در کشور بیزینس سنتر راه اندازی شود تا درباره قوانین تولیدکنندگان در یک جا تصمیم گیری کند و به رشد صنعت، معدن و تجارت بیش از گذشته کمک کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار