دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فرهنگیان استان فارس گفت: فرهنگیان سراسر کشور می توانند از دهم اسفند جاری امسال برای رزرو و جانمایی مکان اسکان خود در فارس برای نوروز,در پایگاه اینتذنتی اقدام به رزرو مکان مورد نظر خود کنند.
کد خبر: ۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵ 28 February 2015
به گزارش ایرنا,خدابخش شهبازی افزود: فرهنگیان سراسر کشور می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://eskan.medu.ir و انتخاب محل سفر، وارد کردن کد پرسنلی و شماره شناسایی ملی نسبت به رزرو محل اسکان خود در تعطیلات نوروز 94 اقدام کنند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: رزرو اینترنتی مرکز رفاهی (باشگاه) فرهنگیان شیراز از 20 اسفند جاری آغاز می شود.

شهبازی گفت: 18 هزار و 300 کلاس در قالب هزار و 960 مدرسه و همچنین 65 سالن ورزشی و خانه های معلم برای اقامت میهمانان نوروزی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد:از این تعداد کلاس، در شیراز هفت هزار و 469 کلاس در 920 مدرسه، هشت سالن ورزشی، سه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان و سه خوابگاه دانش آموزی و اردوگاه شهید دستغیب برای میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فرهنگیان استان فارس گفت: سه هزار و 650 نفر عوامل اجرایی امسال در تعطیلات نوروزی در ستادهای اسکان این استان فعالیت می کنند.

شهبازی ادامه داد:با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام سوگواری فاطمیه، برنامه های فرهنگی ویژه این ایام نیز در ستادهای اسکان پیش بینی شده است.

وی گفت:برگزاری نمازهای جماعت در پایگاه ها، برپایی ایستگاه های نقاشی و تلاوت قرآن برای کودکان، غرفه های فرهنگی و غرفه های صنایع دستی دانش آموزان و فرهنگیان هم برای فروش و هم برای دیدن و نمایشگاه های عفاف و حجاب و نمایشگاه های مذهبی از جمله این برنامه هاست.



** رکورد بیشترین پذیرش میهمانان نوروزی کشور به نام فارس

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش فارس در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان فارس در تعطیلات نوروزی سال های 91 تا 93 مقام نخست کشور را از نظر بیشترین میزان پذیرش میهمانان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در این سال ها، بیشترین آمار ثبت شده از میهمانان نوروزی در شهرهای شیراز و مرودشت ثبت شده است.

شهبازی بیان کرد: درتعطیلات نوروز 93، حدود 145 هزار و 276 خانوار از تسهیلات ستاد اسکان فرهنگیان فارس استفاده کردند که افزون بر یک میلیون و 815 هزار و 950 نفر روز بوده است.

استان فارس با در بر گرفتن آثار فرهنگی، تاریخی، مذهبی و گردشگری شناخته شده در ایران و جهان هر ساله میزبان شمار زیادی از گردشگران از داخل و خارج کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار