دو سال از محرومیت بازیکن مطرح فوتسال استان قم از حضور در مسابقات ملی و باشگاهی توسط فدراسیون جهانی فوتبال مورد بخشش قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 21 August 2020

به گزارش تابناک قم، در سال‌های اخیر که بازیکنان زیادی از بین استعدادها و نخبه‌های فوتسال قم در رده باشگاهی درخشیده و به تیم‌های ملی رسیده‌اند، ابوالقاسم اروجی یکی از بهترین‌های این بازیکنان است که افتخار کسب مقام در مسابقات ملی و باشگاهی کشور و آسیا را در کارنامه دارد.

اروجی بازیکنی است که از رده باشگاهی در تیم جوانان و امید ارم‌کیش قم فعالیت حرفه‌ای خود را در اواسط دهه 1380 آغاز کرد و پس از درخشش در ترکیب تیم‌های لیگ برتری فوتسال قم، مورد توجه تیم‌های مطرح فوتسال ایران از جمله تاسیسات دریایی تهران، گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون قرار گرفت.

این بازیکن آنقدر از نظر فنی و تکنیکی در سطح بالا بازی می‌کند که خیلی زود مورد توجه کادر فنی تیم ملی کشورمان نیز قرار گرفت و ایران را در مسابقات جام ملت‌های آسیا و چندین تورنمنت داخلی و برون‌مرزی مطرح و معتبر همراهی کرد و به افتخارات زیادی در رده باشگاهی و ملی رسید.

درخشش اروجی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی و همچنین در ترکیب تیم ملی به عنوان یک بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ادامه داشت تا اینکه پائیز سال گذشته خبر رسید این بازیکن ملی‌پوش و مطرح به جرم استفاده از مواد نیروزا توسط ستاد مقابله با دوپینگ و از سوی فدراسیون جهانی محروم شده است.

به واسطه مثبت شدن آزمایش دوپینگ اروجی، این بازیکن با یک محرومیت چهار ساله مواجه شد تا در اوج آمادگی و شرایط مطلوب فنی و جسمانی از حضور در میادین محروم شود، اتفاقی که اروجی را از دنیای حرفه‌ای دور کرد و در زندگی شخصی وی نیز اثرات منفی زیادی داشت تا اینکه بخشودگی بخشی از محرومیت وی، این بازیکن را به آینده امیدوار کرد.

اروجی در این ماه‌ها تمام فکر و ذکر خود را معطوف جمع‌‌آوری مدارک و مستندات لازم برای اثبات عدم آگاهی و غیر ارادی بودن استفاده از ماده نیروزای ممنوعه کرد تا اینکه ادعای وی توسط مسوولان ذیربط در فدارسیون جهانی فوتبال و کمیته جهانی مبارزه با دوپینگ مورد تایید قرار گرفت و بدین‌ترتیب دو سال از محرومیت چهار ساله وی مورد بخشش قرار گرفت تا اروجی بتواند از آبان ماه سال آینده با پیراهن ملی و باشگاهی در میادین حاضر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار