کد خبر: ۸۹۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 22 August 2020

 

ضرورت ارائه طرح و برنامه کاربردی برای ظرفیت های شهر کلاچای

رودسر- نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به وجود ساحل و کمربندی در شهر کلاچای، گفت: باید برای بهره گیری بیشتر از این دو ظرفیت طرح و برنامه کاربردی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری عصر جمعه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهری کلاچای در سالن اجتماعات شهرداری این شهر با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان کلاچای، اظهار کرد: مدیران و مسئولان شهر کلاچای باید بتوانند با بهره گیری از توان و ظرفیت این شهر، آن را به فعلیت در آورند.

وی به وجود ساحل و کمربندی در شهر کلاچای اشاره کرد و ادامه داد: معتقدم نباید این دو ظرفیت را نادیده گرفته شود زیرا می‌تواند منفعت خوبی برای شهر ایجاد کند، منوط به اینکه در این زمینه طرح و ایده داشته باشیم.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه شهر کلاچای به نسبت سایر شهرهای شهرستان با محدودیت‌هایی مواجه شده است، تصریح کرد: با این وجود می‌توان این محدودیت‌ها و تهدیدها را به فرصتی برای شکوفایی بیشتر منطقه تبدیل کرد.

وی در ادامه به موضوع تملک اراضی پایین دست پل تقاطع غیر همسطح کلاچای اشاره و اضافه کرد: این قسمت می‌تواند از سوی شهرداری آزاد سازی شود و از آن در اجرای طرح‌های فرهنگی و گردشگری استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار