کد خبر: ۸۹۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 24 August 2020

 

به گفته مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، حسینیه سیار دانش‌آموزی به همت هیئت انصار المهدی (عج) اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت اجرا می‌شود.

برپایی حسینیه سیار دانش‌آموزی در دهه اول محرم

محمد لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه هیئت دانش‌آموزی انصار المهدی (عج) برای ماه محرم تمهیدات لازم برای اجرای ویژه مراسم عزاداری در محل مسقف را فراهم کرده بود، اظهار کرد: اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و به تبعیت از تأکید رهبر انقلاب مبنی بر رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، این مراسم کنسل گردید.

وی با بیان اینکه در این راستا و با توجه به اهمیت احیای شعائر دینی و بزرگداشت ایام عزای امام حسین (ع)، هیئت انصار المهدی (عج) اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تصمیم به اجرای طرح حسینیه سیار کرد، گفت: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با اجرای گروه سرود دانش‌آموزی و همچنین گروه سرود منادیان بصیرت و مداحی نوگلان حسینی در سطح شهر برگزار می‌گردد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزاری ویژه مراسم احلی من العسل را از دیگر برنامه‌های هیئت انصار المهدی (عج) عنوان کرد و افزود: این مراسم صبح روز چهارشنبه مصادف با ۶ محرم که منتسب به حضرت قاسم (ع) می‌باشد از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

لطیفی با اشاره به برگزاری هیئات دانش‌آموزی به‌صورت مجازی، بیان کرد: اجرای سومین دوره توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی از دیگر برنامه‌های اتحادیه در این ایام می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار