دبیر ستاد امر به معروف استان کردستان :
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از مباحث مهم در امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گری است، اما متاسفانه بسیاری از ما مطالبه‌گری را با آشوب اشتباه گرفته‌ایم.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 27 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان :محمود الله‌مرادی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: کار امر به معروف و نهی از منکر کار بسیار سختی است که اگر به خاطر تکلیف نبود خودم را هرگز لایق این جایگاه نمی‌دانستم چرا که انجام امر به معروف و نهی از منکر دستور دین اسلام و پیامبران است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: ما باید با ترویج امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت مدینه فاضله پیش ببریم.
الله‌مرادی اظهار کرد: 100 درصد کار امر به معروف و نهی از منکر ایجابی و فرهنگی است و باید با فرهنگ‌سازی در این راستا نقش‌آفرینی کنیم.
وی با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ همه‌گیر در جامعه تبدیل شود موفق بوده‌ایم، گفت: همه مردم باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند چرا که تحقق این مهم با کار ستادی و به وسیله چند نفر ممکن نخواهد شد.
وی تصریح کرد: تهدیدات امروز دشمنان مثل گذشته نیست، دشمن در قالب فضای مجازی به شدت ملت‌های مسلمان را مورد هجمه قرار می‌دهد.
الله‌مرادی با بیان اینکه رشد اسلام امروز نه در عربستان و نه در امارات اتفاق نمی‌افتد، گفت: تمام ترس دشمنان اسلام از انقلاب اسلامی و پیشروی این دین الهی از طریق نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اذعان کرد: دشمنان معتقدند عقب‌نشینی کشورهای اسلامی از اعتقادات و ارزش‌ها در گرو آلوده‌کردن آنها و عریان کردن بانوان است و در این زمینه به شدت تلاش می‌کنند.
الله‌مرادی خاطرنشان کرد: حضرت آقا سال‌ها قبل در مورد شبیخون فرهنگی دشمنان هشدار دادند ولی متاسفانه آنگونه که باید گوش نکردیم.
وی در ادامه گفت: یکی از مباحث مهم در امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گری است اما متاسفانه بسیاری از ما مطالبه‌گری را با آشوب اشتباه گرفته‌ایم.
وی افزود: مطالبه‌گری با تخریب دیگران تفاوت دارد و باید از راه درست و اصولی انجام شود نه اینکه هر چیزی را بیان کنیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه برخی‌ها در یک جلسه عنوان می‌کنند، با کار احساسی امر به معروف و نهی از منکر انجام نمی‌شود، گفت: ما با همین تعداد نیروی کم در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر بیش از 300 عنوان برنامه مهم برگزار می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار