اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 13 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 03 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 13 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 13 شهریور بشرح زیر است :

نیروی انتظامی نهادی انقلابی، مردمی و در مسیر حفظ ارزش ها است

فرمانده انتظامی استان مازندران ، گفت: نیروی انتظامی نهادی انقلابی، مردمی و در مسیر حفظ ارزش ها است

سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به ماموریت های پلیس در برقراری نظم و امنیت سواحل دریا، گفت: موضوع مقابله با ناهنجاری ها در سواحل دریا از موضوعاتی است که همواره از دغدغه های مردم دلسوز و ولایتمدار استان مازندران در ایام تابستان بوده که مطابق قانون عفاف و حجاب 26 دستگاه در این حوزه مسئولیت داشته و نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در ایستگاه آخر قرار دارند.

وی تصریح کرد: مصوبه عفاف و حجاب اما براساس همين مطالبه عمومي به تصويب رسيده و تكاليف همه دستگاه‌ ها را در بحث عفاف و حجاب به عنوان يك نماد فرهنگي روشن كرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: امروزه تنها وجه برخورد با پديده بدحجابي در ناجا خلاصه شده و عملكرد نيروي انتظامي زير ذره‌بين منتقدان قرار دارد و بار ضعف کارکرد دستگاه های متولی بر دوش نيروي انتظامي است.

سردار میرزایی، اضافه کرد: آنچه مهم است، نیروی انتظامی به عنوان نهادی انقلابی و مردمی همواره در مسیر حفظ ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مردم، با مردم و برای مردم و اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در ایام تابستان امسال نیز این فرماندهی برای مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، انتظامی، ترافیکی و خدماتی گام های موثری برداشته شده است و با تقویت گشت های انتظامی در سواحل و بکارگیری همه ظرفیت ها برابر قانون با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی برخورد کرده است .

وی با اشاره به اینکه ایام تاسوها و عاشورای حسینی، گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام شرایط و ضوابط برگزاری مراسمات، فرماندهی انتظامی استان با همکاری و تعامل همه دستگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی ضمن برقراری نظم و امنیت هیئت های مذهبی با اتخاذ تدابیر وتمهیدات از حضور مسافران در سواحل دریا و تفرجگاه ها جلوگیری کرد.

سردار میرزایی ، اذعان داشت : علی رغم صدور اطلاعیه ها و تاکیدات مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خودداری از مسافرت، متاسفانه تعدادی از هموطنان بدون توجه به این هشدارها به استان های شمالی به ویژه مازندران سفر کردند که با اجرای طرح های ترافیکی، انتظامی و امنیتی و انسداد مسیرهای منتهی به سواحل دریا و تفرجگاه ها از بروز ناهنجاری ها در این ایام پیشگیری شد.

وی افزود: هر چند عده قلیلی از افرد با سوء استفاده از خلاءهای موجود و دسترسی به سواحل ، سعی در حضور در دریا داشته اند اما با ورود موثر پلیس این تعداد افراد نیز از سواحل به بیرون هدایت شدند که در این خصوص ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه امام جمعه شهرستان بابلسر از اقدامات و عملکرد پلیس قدردانی کردند.

میرزایی در خصوص هتاکی فردی به مردم شریف استان، گفت: در این خصوص نیز پلیس در همان ساعات اولیه انتشار کلیپ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، نسبت به شناسایی و دستگیری فرد هتاک اقدام کرد و در کمتر از چند ساعت متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران پلیس را مجری قانون دانست و افزود: پلیس به عنوان ضابط عام دستگاه قضائی با هرگونه جرایم مشهود به ویژه ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه برابر قانون برخورد خواهد کرد و امنیت مردم را خط قرمز و در این خصوص با کسی تعارف ندارد .


--------------------------------------------------------------------


پیام قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از مردم و مسئولان

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی از مردم شریف استان، مسئولان و همکاران در برقراری نظم و امنیت ایام محرم و رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم؛ ماه حماسه، شجاعت، رشادت و ظلم ستيزي است، ماهي که مهمترين رخداد جهان اسلام را در دل خويش نهان دارد و واقعه کربلا با گذشت قرن ها سال از حادثه عاشوراي حسيني آن که ذره‌ ای غیر خدا در آن راه ندارد، چون هميشه تاريخ يک حقيقت زنده و ناب است.

حماسه کربلا حقيقتي ناب را به تصوير کشيد، پيام حفظ آزادگي و شرافت را فرياد کرد، صحنه وقوع حماسه ظلم ستيزي ابدي شد و در آن حماسه بي نظيري به تصویر کشیده شد که وجدان انسان هاي آگاه، صلابت آسماني اش را ستايش کرده و در برابر قداست و عظمت آن

masoud pashna, [۰۳.۰۹.۲۰ ۱۸:۱۲]
سر تعظيم فرود مي آورد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با تسلیت این ایام از کلیه همکاران انتظامی و از جمله شیفتگان دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مردم شریف مازندران، مسئولان و هیئات مذهبی استان که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا اقداماتی قابل توجه را به ثمر نشاندند و با کمک به حفظ سلامتی عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به اقامه با شکوه عزای امام حسین(ع) ماموران انتظامی را در برقراری امنیتی مطلوب در استان یاری کرده اند صمیمانه قدردانی می کند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی


------------------------------------------------------------


دستگیری 3 سارق ویلاهای خالی از سکنه در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان " عباس آباد " از دستگیری 3 سارق حرفه ای ویلاهای خالی از سکنه با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "حسین عبدی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر ویلاهای خالی از سکنه در شهرک های ساحلی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های میدانی، موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ عبدی، خاطرنشان کرد: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های بعمل آمده در مجموع به 12 فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند،به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------------------


نیروی انتظامی امانت دار و میراث دار خون شهداست

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در جمع کارکنان نتظامی شهرستان ساری، گفت: نیروی انتظامی امانت دار و میراث دار خون شهداء و حافظ امنیت و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی" صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ساری، گفت: از درس های نهضت کربلا رعایت اخلاقیات،اصول انسانی و اخلاقی و دل نبستن به دنیا ، پرهیز از تکبر، دروغ و امر به معروف و نهی از منکر است .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، تصریح کرد: نیروی انتظامی به واسطه وظیفه ذاتی خود در این راستا نقش خوبی ایفا کرده است و در ایام محرم امسال نیز با توجه به شرایط متفاوت و ویژه ای که به سبب انتشار ویروس منحوس کرونا در نحوه برگزاری مراسم شاهد بوده ایم نیروی انتظامی در کنار مردم بوده و در حفظ امنیت آنان تلاشی مضاعف کرده است.

امام جمعه شهرستان ساری نیروی انتظامی را امانت دار و میراث دار خون شهداء و حافظ نظم ،امنیت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی به واقع از زحمت کشان نظام اسلامی هستند که در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه در تمام ایام سال تلاش می کنند.

آیت الله لائینی ضمن قدردانی از پرسنل انتظامی و مردم استان، به ویژه شهروندان مرکز استان در رعایت اصول و پروتوکل های بهداشتی در ایام محرم و مراسم عزاداری خواستار تداوم این روند تا ریشه کنی این بیماری شدند.


---------------------------------------------------------------


سارق منازل و اماکن خصوصی در محمودآباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان "محمودآباد" از دستگیری سارق سابقه دار با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از اماکن خصوصی و منازل این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های میدانی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی های بعمل امده تاکنون به 20 فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد،به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


قاچاقچی مواد مخدر در بابلسر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف 3کیلوگرم موادمخدر تریاک ودستگیری یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" حسین اسدی " در تشریح این خبر گفت: در پي کسب خبری مبني بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پل

masoud pashna, [۰۳.۰۹.۲۰ ۱۸:۱۲]
يس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری ماموران پلیس راه مستقر در محور مواصلاتی این شهرستان در یک عمليات غافلگيرانه خودروی متهم را در ورودی این شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ اسدی در ادامه از کشف 3کیلو گرم تریاک به همراه 4 دستگاه گوشی تلفن همراه و مبلغ 22 میلیون و 200 هزار ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگر مرگ نیز پس از تشکيل پرونده مقدماتی برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.

وی با اشاره به آثار مخرب موادمخدر در جامعه، خاطرنشان کرد: احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با موادمخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس 110 مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.


-----------------------------------------------------------


کشف 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان "بابلسر" از شناسایی و دستگيري 2 سارق اماكن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ "حسین اسدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت اماكن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

وی تصريح كرد: متهمان در باز جوئی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از اماكن خصوصی در این شهرستان اعتراف كردند و پس از پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان به شهروندان توصیه كرد: ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.


------------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در كلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ قاسم عزيزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند .

وی ، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد .

سرهنگ عزیزی همچنین اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار