سید رسول حسینی از بازگشایی ۱۳۲ مدرسه در تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: از امروز بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز بق برنامه تدوین شده مطابق با شرایط کرونا با رعایت همه پروتکل‌ها و البته با نظارت کامل دستگاه‌های متولی بر نحوه اجرای آن سر کلاس درس حاضر شدند.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 05 September 2020
فرماندار تویسرکان از بازگشایی ۱۳۲ مدرسه در تویسرکان خبر داد و گفت: از امروز بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز با رعایت همه پروتکل‌ها و نظارت کامل دستگاه‌های متولی بر اجرای آن سر کلاس درس حاضر شدند.

به گزارش فارس، حسینی در مراسم بازگشایی مدارس در شهرستان نویسرکان با اشاره به اینکه شرایط تحصیل امسال با سال‌های گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا متفاوت است اظهار کرد: می‌توانیم ویروس کرونا را با استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی مهار کنیم البته تحقق این موضوع نیازمند کمک و همیاری همه اقشار مختلف جامعه است.

وی از بازگشایی ۱۳۲ مدرسه در تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: از امروز بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز بق برنامه تدوین شده مطابق با شرایط کرونا با رعایت همه پروتکل‌ها و البته با نظارت کامل دستگاه‌های متولی بر نحوه اجرای آن سر کلاس درس حاضر شدند.

رئیس آموزش و پروش تویسرکان با تاکید بر خودمراقبتی از سوی دانش آموزان در مدرسه افزود: دانش آموزان به توصیه‌ها و آموزش‌های مدیر و معلم توجه و دقت نظر داشته باشند و والدین نیز در راستای اجرای همه دستورالعمل‌ها از سوی دانش‌آموز به مدرسه کمک کنند.

جواد اسدبیگی زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی با توجه به وجود ویروس کرونا را یک ضرورت دانست و افزود: رعایت فاصله اجتماعی در مدارس تویسرکان را یک متر و نیم اعلام کردیم که توجه به این موضوع یک الزام است.

وی ساعات کلاس درس برای مقاطع ابتدایی را ۲۵ دقیقه، راهنمایی ۳۰ دقیقه و متوسطه ۳۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: تدریس در کلاس با لحاظ قواعد فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و زوج و فرد به همین دلیل در برنامه داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار