مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در مصاحبه اختصاصی با تابناک از افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس در زمینی به ابعاد 110 هکتار در منطقه عمومی پارک جهان نما در ورودی استان البرز که بین دو بزرگراه حاج قاسم سلیمانی و تهران کرج واقع شده است خبر داد. 
کد خبر: ۸۹۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 07 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» اسلامی گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان البرز یکی از زیباترین باغ موزه های کشور شناخته می شود که کلنگ فاز اول آن سال ۹۷ به زمین زده شده است.

اسلامی افزود: در فاز نخست سه هزارمتر مربع بنا به همت شهرداری کرج ساخته شد که‌ در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

سردار اسلامی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال به دلیل خطر انتقال ویروس منحوس کرونا در جامعه رژه شکوهمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار نخواهد شد از این رو در نظر داریم ضمن افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس با حضور مسئولین کشوری و لشگری از پیشکسوتان و ‌دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس به نحو شایسته طی مراسمی تجلیل به عمل آوریم.

سردار اسلامی خاطر نشان کرد: همراه با البرز، همزمان ۱۴ موزه دفاع مقدس در استان های کشور افتتاح خواهد شد.

اسلامی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی به خصوص حماسه آفرینی های ۵۲۳۰شهید استان البرز در کشور بسیار قابل توجه می باشد که در دوران ایثار و حماسه به یگانهای بسیاری اعزام می شدند. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر دلاور مردان لشگر10 حضرت سیدالشهدا (ع) به خصوص علمدار لشگر حاج یدالله کلهر از همه دست در کارانی که در تکمیل فاز اول باغ موزه دفاع مقدس تلاش نمودند،خصوصا شهرداری کرج تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار