تنیسور اهل صربستان با یک ضربه دقیق و محکم یکی از این توپ‌ها را به صورت داور خط مسابقه زد. البته وقتی که این کار را کرد حواسش نبود و تقریبا پشتش به داور بود و کاملا اتفاقی این توپ به صورت داور برخورد کرد و باعث مصدومیت او شد. البته او بلافاصله به سمت داور رفت و از او عذرخواهی کرد. بعد از این اتفاق و طبق قوانین این تنیسور از این مسابقات اخراج شد. جوکوویچ در شبکه‌های اجتماعی هم یک پیام عذرخواهی منتشر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 07 September 2020

نواک جوکوویچ نشان داد که ضربات دقیق و محکم همیشه به نفع یک تنیسور نیست. مرد شماره یک تنیس جهان دیروز در مسابقات اپن آمریکا به مصاف حریف اسپانیایی‌اش پابلو کارنیو رفت.

زمانی که او در ست نخست می‌خواست توپ‌های درون جیبش را به زمین بیندازد با یک بدشانسی مواجه شد. تنیسور اهل صربستان با یک ضربه دقیق و محکم یکی از این توپ‌ها را به صورت داور خط مسابقه زد. البته وقتی که این کار را کرد حواسش نبود و تقریبا پشتش به داور بود و کاملا اتفاقی این توپ به صورت داور برخورد کرد و باعث مصدومیت او شد. البته او بلافاصله به سمت داور رفت و از او عذرخواهی کرد. بعد از این اتفاق و طبق قوانین این تنیسور از این مسابقات اخراج شد. جوکوویچ در شبکه‌های اجتماعی هم یک پیام عذرخواهی منتشر کرد.

هر چند مشخص بود که جوکوویچ قصد نداشته داور را با توپ بزند اما به دلیل این که از حریف خود 6 بر 5 عقب افتاد، هنگام ضربه به توپ عصبانی بود و دلیلی هم نداشت توپ را با آن شدت به بیرون زمین بفرستد.

این عکس را Al Bello ثبت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار