مشاور معاونت علمی ریاست جمهوری:
مشاور مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی ریاست جمهوری در حوزه تجهیزات پزشکی پتانسل کارآفرینی در ایران را مطلوب ارزیابی کرده و افزود: این ظرفیت جهت‌دهی شود و مسئولان مربوطه باید نیروی محرکه اولیه را برای فعالیت کارآفرینان در کشور ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 06 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، محمد فیروزمند در مراسم اختتامیه رویداد ملی اینوتک سلامت که عصر دیروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: رویداد اینوتک سلامت در مجموعه وزارت بهداشت کاری ارزشمند و به نوعی نخستین رویداد شبیه به استارتاپ تریگر در کشور بود.

مشاور مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی ریاست جمهوری کارآفرینی تیمی را اقدامی موثر و سازنده در راستای پیشبرد اهداف ایده‌پردازی در کشور دانست و افزود: کار تیمی و گروهی در میان کارآفرینان شور و هیجان و روحیه دوچندان برای پیشرفت افراد ایجاد می‌کند.

فیروزمند پتانسل کارآفرینی در ایران را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: این ظرفیت جهت‌دهی شود و مسئولان مربوطه در معاونت ریاست جمهوری و وزارت بهداشت باید نیروی محرکه اولیه را برای فعالیت کارآفرینان در کشور ایجاد کنند.

وی جهت دادن به ظرفیت و پتانسیل کارآفرینی در کشور را نیاز حوزه سلامت عنوان و اظهار کرد: تشخیص نیازهای کشور در حوزه سلامت بر عهده مسئولان است و کارآفرینان و ایده‌پردازان باید بر اساس اولویت تعیین شده از سوی مسئولان بر روی ایده‌ها کار کنند.

این عضو هئیت علمی سازمان پژوهش‌های علم و صنعتی در پایان ارتقاء ظرفیت کارآفرینی در کشور را نیازمند جهت‌دهی و نیاز سنجی دانست و افزود: مسئولان باید کمبودها و نیازهای حوزه بهداشت و سلامت در کشور را بر اساس اولویت شناسایی و بر این اساس پذیرای ایده کارآفرینان باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار