نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه مجلس یازدهم هیچگونه سازشی با دولت ندارد، گفت: نمایندگان مردم در یازدهمین دور مجلس بر اساس منافع ملی گام بر می‌دارند.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 03 October 2020

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه آستانه تحمل نمایندگان در موضوع استیضاح وزرا زیاد است، افزود: بی شک نمایندگان در تلاشند تا در عمل و واقعیت با دولت و وزرا مدارا کنند اما نباید فراموش کرد که این مهم به این معنی نیست که نمایندگان قصد استفاده از استیضاح ندارند.

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم هیچگونه سازشی با دولت ندارد، افزود: نمایندگان مردم در یازدهمین دور مجلس بر اساس منافع ملی گام بر می‌دارند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه تاکنون هیچ موضوع و مطلبی مبنی بر فیلتر شدن اینستاگرام نشنیده‌ام گفت: به همین دلیل نمی توانم در این باره اظهار نظری انجام دهم.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: در صورتی‌که اقدامات و فعالیت های دولت بر اساس منافع ملی، انسجام قوا و با هدف سازش باشد طبیعی است که مجلس بر اساس این منافع در کنار دولت گام های موثری بر می دارد.
 
وی تصریح کرد: اگر فعالیت دولت در جهت عدول از اصول و فراموش کردن منافع ملی و فراموشی حقوق ملت باشد بی شک نمایندگان به هیچ وجه با دولت سازش نخواهند کرد.
 
عزیزی در پایان نیز با اشاره به کارخانه های تعطیل شده استان فارس در سال های اخیر نیز اظهار داشت: ما ملقب به صنعت خاموش هستیم و با این حجم بزرگ تعطیلی کارخانه ها، وزارت صمت دین بزرگی به مردم استان دارد که با فعال کردن آنها باید ادا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار