احمدی خبرداد:
تابناک: مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان از واریز مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد کشور تا 25 اسفند ماه امسال خبرداد و تاکید کرد: رییس مجلس شورای اسلامی دستور کتبی واریز 600 میلیارد تومان از خزانه کشور را صادر کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجتبی احمدی، اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته تعدادی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور و از جمله بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در مقابل مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم دریافت سه ماه حقوق فصل زمستان و عیدی تجمع کردند.

وی از واریز مطالبات ذکر شده طبق قول مسئولان کشوری تا 25 اسفند ماه سال جاری خبر داد و تاکید کرد: رییس مجلس شورای اسلامی با ابلاغ دستور مکتوب به دکتر انصاری معاون پارلمانی مجلس دستور پرداخت 600 میلیارد تومان برای این امر را در هفته گذشته صادر کرده است.

مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان با اشاره به جمعیت 86 هزار نفری بازنشستگان صنعت فولاد در 16 استان کشور، تصریح کرد: قرار است مبلغ یاد شده از خزانه به وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی تحویل داده شود تا به صندوق بازنشستگان فولاد کشور واریز شود.

احمدی خاطر نشان کرد: مدیر عامل سابق صندوق بازنشستگان ذوب آهن اصفهان دیگر هیچ سمتی ندارد و قرار است در سال آینده انتخابات هیئت مدیره این صندوق در سطح کشور برگزار شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار