عکس اعضای شورای شهر در خانه ی من موجود است !
در سال ۹۷ شورای شهر نکا مصوبه ای مبنی بر عدم سکونت بنده در شهر را تصویب کرد و به کمیته انطباق فرستاد که در آنجا رد شد و رای به نفع بنده صادر شد که بعد از اصرار شورا به شورای حل اختلاف استان رفت و در آنجا نیز رأی به نفع من صادر شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶ 05 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، کمیته انطباق شهرستان نکا درباره مصوبه شورای شهر نکا مبنی بر لغو حکم سید مهدی احمدی شهردار این شهر با مصوبه شورا موافقت کرد و شهردار نکا سرانجام با مصوبه شورا برکنار شد. این درحالی است که علت این برکناری عدم سکونت شهردار در نکا مطرح شده و احمدی عدله ای مبنی بر سکونت خود در این شهر دارد و معتقد است این حکم نه از روی عدالت و انصاف بلکه از روی بغض و عداوت و هوای نفس است.

دکتر سید مهدی احمدی شهردار برکنار شده ی نکا در گفتگوی اختصاصی با باران شمال گفت : شورای شهر حق برکناری شهردار را دارد و یکی از شرایط احراز شهردار “سکونت” در شهر (خود و خانواده) است.

وی ادامه داد : در سال ۹۷ شورای شهر نکا مصوبه ای مبنی بر عدم سکونت بنده در شهر را تصویب کرد و به کمیته انطباق فرستاد که در آنجا رد شد و رای به نفع بنده صادر شد که بعد از اصرار شورا به شورای حل اختلاف استان رفت و در آنجا نیز رأی به نفع من صادر شد.

شهردار اسبق نکا تصریح کرد : پس از اینکه چهار نفر از اعضای مخالف شورای شهر با بنده اکثریت هیأت رئیسه را گرفتند دوباره بحث عدم سکونت را مطرح کردند و مسیر ۹۷ را مجدداً پیمودند. متاسفانه امروز کمیته انطباق آن را تائید و بدون دعوت از شورای شهر و شهردار و بدون درخواست عدله از بنده حکم به برکناری من دادند.

احمدی ضمن بیان این مسئله که در مقابل این حکم تمکین کرده است ؛ چون نه تخلفی داشته و نه استیضاح شده است ؛ خاطر نشان کرد : مسئله ای که سال قبل بررسی شد و رای به حقانیت من داده شد ؛ چگونه امسال مخالف آن می شود ؟ بنده فیش سه ماهه آب ، برق و گاز دارم ، همسایه ها شاهدند و گواهی می دهند که من در نکا سکونت دارم و حتّا از حضور اعضای شورای این شهر در منزلم عکس دارم. این حکم نه از روی عدالت و انصاف بلکه از روی بغض و عداوت و هوای نفس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار