مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از لایروبی ۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان با استفاده از اعتبارات خسارت بر سیل سال ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 05 October 2020
مهندس منصور ستوده با تاکید بر نقش موثری رودخانه‌ها در کنترل سیلاب، اظهار کرد: از محل اعتبارات خسارت بر سیل سال گذشته که حدود سه میلیارد تومان بود؛ بخشی اعظم آن به لایروبی رودخانه‌های استان اختصاص یافت و از طریق پیمانکار به لایروبی رودخانه‌ها اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان همدان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان جمعا ۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی شد. بیشترین میزان لایروبی در شهرستان‌های اسدآباد و نهاوند انجام شد.

ستوده ادامه داد: در ۱۶ روستای واقع در شهرستان نهاوند ۳۲.۵ کیلومتر لایروبی انجام شد و در شهرستان اسدآباد رودخانه‌های ۸ روستا به طول ۳۳کیلومتر لایروبی شد.

وی افزود: همچنین در شهرستان کبودرآهنگ ۲۳کیلومتر از رودخانه‌های واقع در ۱۶ روستای این شهرستان لایروبی صورت گرفت و در شهرستان فامنین رودخانه‌های واقع شده در ۸ روستا به طول ۱۶ کیلومتر، در شهرستان همدان رودخانه‌های واقع شده در ۵ روستا به طول ۱۰.۵ کیلومتر، در ملایر رودخانه‌های ۱۰ روستا به طول ۱۳ کیلومتر، در شهرستان تویسرکان رودخانه‌های واقع شده در ۴ روستا به طول ۵ کیلومتر و رودخانه‌های واقع شده در یک روستا از شهرستان رزن به طول یک و نیم کیلومتر لایروبی شد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار