مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از فعالیت ۱۲۰ مبلغ از استان قم و ۶۰۰ مبلغ از استان مرکزی در زمینه تبلیغ در ماه محرم د و صفر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 10 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی افزود: باتوجه به شرایطی که امسال به سبب وجود بیماری کرونا حاصل شد، امکان حضور در مراسم اربعین محقق نشد، اما توانستیم در بستر فضای مجازی و صداوسیمای استان برنامه های مطلوبی را برای هم استانی‌های عزیز انجام دهیم.
وی یادآورشد: فضای حاکم بر اربعین در چند سال اخیر باعث نزدیکی دل‌های شیعیان، اهل سنت و مستضعفین دنیا شده است و واقعه عظیم بین‌المللی بود که در آن همدلی، همفکری و مودت و محبت مشاهده می‌شد که امسال برخلاف سال‌های گذشته از حضور در این مراسم محروم شدیم و امیدمی رود پس از پایان این بیماری سال آینده اربعین باشکوه‌تری را شاهد باشیم.
حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی افزود: هیئت‌های مذهبی شهرستان اراک در ایام ماه محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با راه انداری کاروان سیار عزاداری در سطح این شهرستان برنامه های خوبی از جمله اجرای تواشیح، مداحی، پخش نذورات در مناطق محروم حضور و مداحی در مقابل منازل خانوده های شهدا را انجام دادند که قابل تحسین است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه ۱۲۰ مبلغ از استان قم و ۶۰۰ مبلغ از استان مرکزی در زمینه تبلیغ در دهه ماه محرم فعالیت چشمگیری در مناطق شهری و روستایی داشتند، گفت: با وجود شرایط کرونا امکان اعزام مبلغ و تبلیغ حضوری در دهه پایانی ماه صفر میسر نشد و در داخل استان مبلغان در فضای مجازی و پس از نمازهای جماعت سخنرانی کوتاه را دارند و بحث‌های معارفی را دنبال می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار