کد خبر: ۹۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 07 September 2015

نائب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه بانوان خبر داد.

معصومه ماندنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: برای اولین بار در استان، کلاس بدنسازی و پرورش اندام بانوان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: هیات بدنسازی و پرورش اندام برای بالا بردن آگاهی مربیان فعال در استان البرز برنامه‌ریزی وسیعی انجام داده که یکی از آنها برگزاری کلاس‌های مربیگری در حوزه بانوان خواهد بود.

ماندنی با بیان این که در تلاش هستیم با آموزش مربیان و به روز رسانی اطلاعات و آگاهی آنان، کیفیت باشگاه‌های ورزشی را افزایش دهیم، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مهم هیات افزایش تعداد مربیان باشگاهها است تا از این طریق، ورزشکاران با نگاه ویژه مربیان به تمرین بپردازند.

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: متاسفانه در برخی باشگاهها مربیان تنها به دادن برنامه اکتفا می‌کنند و نظارتی بر اجرای درست آن ندارند که این موضوع آسیب زیادی به ورزشکاران وارد ساخته است.

ماندنی یادآور شد: مربیان باشگاهها باید بر اجرای درست حرکات ورزشکاران نظارت ویژه‌ای داشته باشند و به جای نشستن باید بالای سر آنان حضور داشته باشند.

وی در بخش دیگر صحبت های خود به موضوع فروش مکمل ها در باشگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: خرید و فروش مکمل در باشگاه ممنوع است و در صورت شناسایی این متخلفین برخوردهای لازم اعمال خواهد شد.

ماندنی در پایان گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام اهتمام ویژه‌ای به پاکیزه بودن محیط ورزشی به ویژه در حوزه بانوان دارد و در این راه با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار