مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا از کمک 20 میلیارد ریالی خیران سلامت نکا در دو سال گذشته به بهداشت و درمان خبر داد و گفت: ارتباط مستمر و تنگاتنگ مجمع خیران سلامت و بهداشت و درمان، مهم‌ترین عامل در رفع مشکلات این بخش است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران نقل از فارس اسماعیل محمودیان اظهار کرد: با توجه به نیاز روزافزون مردم به حوزه بهداشت و درمان و کمبود اعتبارهای دولتی، لزوم استفاده از منابع مردمی برای کمک به این بخش بیشتر احساس می‌شود که در همین راستا  نیز مجمع سلامت نکا با برگزاری جلسه‌ای، یک‌میلیارد و 600 میلیون ریال به این امر کمک کردند.
وی با بیان اینکه تلاش خیران سلامت پشتوانه مناسبی برای بهداشت و درمان در افزایش فضاهای بهداشت و درمان و همچنین رفع مشکلات در این راستا است، افزود: افراد توانمند و خیر بسیاری وجود دارند که آماده مشارکت در اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان هستند و باید با شناسایی این افراد از توان آنها برای ارتقای بخش بهداشت و درمان بهره برد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: همدلی مردم در بخش سلامت و کمک به افراد نیازمند، نیاز امروز جامعه در حوزه سلامت و درمان است که امیدواریم بیش از گذشته تقویت شود و شاهد رشد کمک‌های انسان‌دوستانه در زمینه تجهیزات بیمارستانی و درمانی بود.
محمودیان اضافه کرد: خیران سلامت در سال‌‌های اخیر با تمام توان در کمک به حوزه سلامت و درمان وارد شده‌اند که امیدواریم این امر استمرار یابد چراکه بدون مشارکت مردم و خیران و با اتکا به منابع دولتی نمی‌توانیم کارهای خود را پیش برده و مشکلات حوزه سلامت را برطرف کنیم و امیدواریم از مشارکت همه‌جانبه مردم، خیران و دولت در حوزه سلامت بیشتر از قبل بهره‌مند شویم.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت، ادامه داد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت بخش زیادی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان، برطرف شده و امیدواریم با تحقق کامل برنامه‌های این طرح، شاهد رفع نگرانی‌های مردم در این حوزه بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا افزود: در اجرای طرح تحول نظام سلامت، به‌سازی و بازسازی خانه‌های بهداشت و درمان با قدمت بالا در دستور کار قرار گرفته  که در همین راستا در هفته دولت امسال چهار خانه بهداشت روستایی در روستاهای روستای خرم‌چماز، صفرمیان، ابچین و کلارودبار با اعتبار 3 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید تا روستاییان نیز از خدمات مناسب در حوزه بهداشت و درمان برخوردار شوند.

محمودیان، همچنین با بیان اینکه سال گذشته ساخت و تجهیز خانه‌های بهداشت در دستور کار بود، گفت: افتتاح خانه‌های بهداشت، از جمله برنامه‌های مهم حوزه بهداشت و درمان نکا در سال گذشته بوده است که خانه‌های بهداشت در صفرمیان، نوذرآباد، خرم‌چماز، کرداب، دوقانلو، زرندین، مسکن مهر، گهرباران با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت و درمان به صورت پایلوت در نکا به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار