معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ارمغان مهر با هدف تامین لوازم ‌التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 08 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی از اجرای طرح ارمغان مهر با هدف تامین لوازم ‌التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای ایجاد حلقه وصل بین نیاز نیازمندان با توان توانمندان، طرح ارمغان مهر را با حضور داوطلبان و خیرین این جمعیت اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: این طرح از جمله پروژه‌های حمایتی معاونت داوطلبان است که در آن لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس دانش آموزان نیازمند زیر پوشش با همت خیرین و داوطلبان تهیه و در آستانه آغاز سال تحصیلی با حفظ کرامت انسانی به آنها تحویل می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از برپایی بازارچه خیریه برای فروش انواع لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک خبر داد و بیان کرد: سود حاصل از فروش اجناس در این بازارچه صرف تامین هزینه‌های خرید اقلام فوق برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت خواهد شد.

علیمردانی خاطرنشان کرد: این اقلام به دانش‌آموزان محروم زیر پوشش هلال احمر در مناطق محروم شهر قم و روستاهای استان در غالب کاروان سلامت که با حضور داوطلبان تشکیل می‌شود، اهدا خواهد شد.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار