درعملیات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و کرمان دو قاچاقچي مواد مخدر که به صورت خانوادگی در این امر فعالیت داشتند، دستگیر و ۴ کیلوگرم شیشه از آنان کشف شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 04 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"حسین شمسایی فرد"رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: در تداوم طرح هاي مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همكاري اطلاعاتي با پليس کرمان، از فعالیت ۲ خانواده که از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر در سطح کشور بودند، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.
وی اظهار داشت: در روند تحقيقات تکمیلی پليس، افراد مورد نظر شناسایی شده و مشخص شد که آنان با ۲ دستگاه خودروی سواری و در پوشش مسافرت خانوادگي در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به سوی استان های مرکزی کشور می باشند.
این مقام انتظامی افزود: سرانجام پس ازهماهنگی با دستگاه قضائی و انجام عملياتي هدفمند، مأموران موفق به شناتسایی و توقیف خودروهای مذکور در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمان شدند.
سرهنگ شمسایی فردبا اشاره به کشف ۴ کیلوگرم ماده مخدرصنعتی شیشه در بازرسی از یکی از خودروهای توقیفی یادآورشد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار