معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری وبینار کشوری کرونا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 04 November 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علیرضا کمالی افزود: این وبینار با همکاری وزارت بهداشت و شرکت  تعدای از دانشکده های مختلف در دو Room،A,B در تاریخ های ۲۱ و ۲۲ آبان برگزار می شود.
وی یادآورشد: Room A مخصوص سخنرانان ویژه و Room B برای ارائه مقالات منتخب در قالب لکچر و پوستر می باشد.
وی تاکید کرد: از تمامی گروه ها از جمله بیهوشی، عفونی، فوق ریه، داخلی، اورژانس، گروه های پرستاری و روان پزشکی، اپیدمیولوژی و ویروس شناس در این وبینار حضور خواهند داشت.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآورشد: ثبت نام در این وبینار تا تاریخ ۲۰ آبان ماه ادامه دارد و ظرفیت هرRoom، 150 نفر خواهد بود.
دکتر کمالی با اشاره به این موضوع که برای متخصصین و استادان شرکت کننده امتیاز بازآموزی در نظر گرفته خواهد شد، گفت: معاون پژوهشی وزارت بهداشت (دکتر ملک زاده)، (دکتر شمسی) دبیر کمیته اخلاق در پژوهش علوم پزشکی، اساتید برجسته دیگر نظیر دکتر زنده دل، دکتر کبیری و معاونین پژوهشی دانشگاه های دیگر از جمله دکتر پرویز کوخایی از دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این وبینار شرکت خواهند کرد.
گفتنی است ریاست این همایش بر عهده دکتر سید محمد جمالیان (رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک)، دبیر علمی (دکتر علیرضا کمالی-معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی) و دبیر اجرایی بر عهده دکتر مرتضی قاسمی (رییس دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اراک) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار