مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان:
این استان مسافرخیز در 11 ماه گذشته 35 میلیون نفر را در خود جای داد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ 01 March 2015
رضا علیزاده امروز در رشت با اشاره به اینکه گیلان برای پذیرایی از مسافران نوروزی 94 آماده است، اظهار کرد: یک‌هزار و 180 واحد اقامتی، هتل و مهمانپذیر با 18 هزار و 689 تخت برای مهمانان نوروزی مهیا شده است.

وی با بیان اینکه گیلان دارای 202 واحد پذیرایی بین‌راهی و سفره‌خانه سنتی است، تصریح کرد: در گیلان 56 دفتر خدمات مسافرتی، 74 هتل، 66 مجتمع گردشگری، 786 منزل استیجاری، 47 مهمانپذیر و 21 هتل آپارتمان وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان برپایی نمایشگاه عرضه محصولات صنایع‌دستی این استان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز 94 تعداد 400 غرفه در قالب 20 نمایشگاه برای عرضه محصولات صنایع دستی گیلان در شهرستان‌های استان دایر می‌شود.

وی گیلان را دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی دانست و گفت: این استان مسافرخیز در 11 ماه گذشته 35 میلیون نفر را در خود جای داد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

علیزاده فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری را در جذب گردشگران تاثیرگذار دانست و یادآور شد: ستاد هماهنگی خدمات سفر و عوامل مستقر در پایانه‌های مرزی برای استقبال از مسافران نوروزی آماده هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار