معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در تبریز و پنج شهرستان دیگر استان، افزایش یافته و با متخلفان، طبق قانون و مقررات برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 12 November 2020

به گزارش تابناک  تبریز، علیار راستگو در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، با بیان اینکه بیماری کرونا به هیچ کس رحم نمی‌کند، اظهار داشت: با همراهی و مشارکت هرچه بیشتر مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی، امیدوار به کاهش تعداد مبتلایان و جان‌باختگان این بیماری هستیم.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز استان و پنج شهر اهر، سراب، مراغه، میانه و مرند، گفت: علاوه بر محدودیت‌های جدید، محدودیت‌های پیشین ستاد کرونا نیز همچنان پابرجاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار تشدید نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در تبریز شد و ادامه داد: انتظار داریم سازمان صمت، اتحادیه‌های مربوطه و سایر دستگاه‌های ذیربط، نظارت‌های خود را افزایش داده و با متخلفانی که به تذکرات ماموران، توجه نمی‌کنند طبق ضوابط و قوانین برخورد کنند.

راستگو اضافه کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها نیز نقش موثری در کاهش آمار ابتلا به بیماری کرونا دارند که انتظار داریم فعالیت‌های اقناعی خود را افزایش داده و عملکرد موثر نهادهای مختلف را در کنار بیان نقاط ضعف، بیان کند.

مرتضی محمدزاده، مدیرکل سیاسی استانداری و مسئول کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا نیز در این جلسه خواستار تدوین نظام‌نامه تشویق و تنبیه مدیران استان در زمینه مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار