به گزارش تابناک کارگاه آموزشی معرفی فرصت‌های شغلی قابل واگذاری در حوزه محیط زیست با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و رئیس سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی ویژه فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست عضو سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 09 September 2015

مهندس آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی در ابتدای این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت محیط زیست و وجود نیروهای فارغ التحصیل در رشته محیط زیست می‌توان برخی فعالیت‌ها را برون سپاری نموده و خارج از سیستم دولتی و توسط بخش خصوصی انجام داد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی و معرفی برخی از مشاغل قابل واگذاری در حوزه محیط زیست برگزار گردید تا علاقمندان و متقاضیان کار در حوزه محیط زیست بتوانند با یک آشنایی اجمالی با فعالیت‌های حفاظت محیط زیست کارآفرینی کرده و زمینه اشتغال خود و دیگران را فراهم کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان با فرصت‌های شغلی قابل واگذاری در حوزه محیط زیست انسانی و طبیعی، آزمایشگاه‌های معتمد و نحوه دریافت گواهینامه آزمایشگاه‌های معتمد و آموزش و پژوهش در حوزه محیط زیست آشنا شدند.

در پایان این کارگاه آموزشی جلسه پرسش و پاسخ با حضور مهندس آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار