رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مردم باید ترس آگاهانه داشته باشند چون اگر محدودیت‌ها ناگهانی کنار گذاشته شود و فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک موردتوجه نباشد ممکن است مجدد دچار پیک زمستانی شویم.
کد خبر: ۹۲۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ 08 December 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا در قم اظهار داشت: قم در وضعیت نارنجی قرار دارد و اگر این روند تداوم داشته باشد وضعیت قم زرد می‌شود.

وی افزود: تعداد بستری‌ها کاهش پیداکرده و ترخیصی‌ها از بستری‌ها پیشی گرفته و این ثبات نسبی است، مردم باید ترس آگاهانه داشته باشند چون اگر محدودیت‌ها ناگهانی کنار گذاشته شود و فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک موردتوجه نباشد ممکن است مجدد دچار پیک زمستانی شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: نگرانی که داریم پیک زمستانی است چون هوا سرد شده و با کاهش دمای 7 درجه روبرو هستیم، از مردم عزیز قم که تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند تقاضا دارم پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

قدیر خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های شهید بهشتی و کامکار به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند و بیمارستان فرقانی بستری بیماری کرونایی ندارد و تعداد بیماران این بیمارستان بسیار کم شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار