رزمایش بسیجیان اردبیل با عنوان «لبیک یا رسول‌الله» در منطقه ثمرین اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 10 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم آغازین رزمایش«لبیک یا رسول‌الله» که صبح امروز در منطقه ثمرین اردبیل با فراخوان بسیجیان و گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر آغاز شد، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار کرد: حضور فعال بسیجیان در همه صحنه‌ها قوت قلبی برای نظام و حرکت‌های تحول‌آفرین است که قطعا می‌تواند در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها اسباب یک حرکت تحولی را به وجود آورد.

سردار فرهنگ مستعد با بیان اینکه حضور بسیج در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها در حقیقت پشتیبانی حقیقی از نظام اسلامی است، افزود: در قالب سازمان‌های رزمی و دفاعی ما در رزمایش امروز با فراخوانی که از بسیجیان در قالب گردان بیت‌المقدس و کوثر انجام می‌‌دهیم در تلاش هستیم تا رزمایش الی بیت‌المقدس را امروز با رمز « یا رسول‌الله» به بهترین شکل برگزار شود.

وی برگزاری دو روزه این رزمایش را در منطقه ثمرین و با بخش‌ها و قسمت‌های مختلف انجام این رزمایش حقیقی بیان کرد و گفت: در کنار برنامه‌های آموزشی تلاشمان بر این است تا در این رزمایش آمادگی رزمی و دفاعی نیروها مورد سنجش قرار گرفته و در کنار آن یگان‌های امداد و نجات نیز بتوانند توان خود را در انجام ماموریت‌هایشان به نمایش بگذارند.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: قطعا این رزمایش دو روزه تمرین و توان‌افزایی مضاعف برای نیروها خواهد بود تا جلوی تهدیدات دشمنان را بگیرند و اجازه ندهند تا این تهدیدات زمینه ناامنی و یا عدم اعتماد را در جامعه فراهم بیاورد.

مستعد بیان کرد: ما امروز با فراخوان نیروهای بسیجی به شکل سازمان‌یافته به پایگاه‌ها سعی کردیم تا نسبت به اجرای برنامه‌های ورزشی و تمرینی آنها در اول صبح سپس نقل و انتقالشان به محل رزمایش اقدام کنیم تا در کنار آن آمادگی نیروها و تلاش تمرینی و تاکتیکی آنها در انجام بهتر ماموریت به نتیجه رسیده و ثمربخش باشد.

این مسئول ادامه داد: فردا نیز صبحگاه مشترک به همراه برنامه‌های تقویت توانمندی و آمادگی جسمانی نیروها و همچنین اجرای رزمایش در قالب دفاع از کوی و برزن و برنامه‌های امداد و نجات انجام شده و دیگر برنامه‌های تمرینی و تاکتیکی نیروها در قالب این رزمایش به انجام می‌رسد.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز نیروهای ما در اوج آمادگی و توان مقابله با تهدیدات دشمن قرار دارند و بسیجیان دلاور و عاشق امام و ولایت با حضور با بصیرتشان در صحنه سعی می‌کنند تا به تهدیدات دشمن جوابی کوبنده و دندان‌شکن بدهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار