فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچیان در انتقال بیش از یک تن مواد مخدر ناکام ماندند.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 15 December 2020

سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان های میناب و رودان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی روز گذشته ۲ باند قاچاق مواد مخدر را که قصد جابجایی و انتقال محموله مواد مخدربوسیله دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ داشتند در این دو شهرستان شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی منسجم به محل و مسیر ترد قاچاقچیان اعزام و ضمن شناسایی ودر یک اقدام ضربتی خودروهای حامل موادمخدر را متوقف، ۴ تن از سوداگران مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودروها ۹۷۵ کیلو تریاک کشف ودر ادامه این عملیات در بازرسی از منزل یکی از قاچاقچیان در منطقه جلابی از توابع شهرستان بندرعباس ۱۲۱ کیلو تریاک و ۱۷ کیلو حشیش کشف و ضبط و یک متهم دیگر دستگیر کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه در این عملیات یک تن و ۱۱۳ کیلو مواد مخدر کشف و ۵ قاچاقچی دستگیر شده اند، اظهارداشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء احتمالی این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش عمومی شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار