نوجوانان اصفهانی عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه‌های برتر مسابقه نقاشی بازی‌های بومی محلی را کسب کردند.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 15 December 2020
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: فاطمه مصلحی ازمجتمع اصفهان رتبه اول، معین عبیدی از گلپایگان رتبه دوم و سید علیرضا قادریان از مجتمع اصفهان، محمد حسین سعیدی از مبارکه و سارا هل اتایی از گلپایگان رتبه سوم را به دست آوردند.

سیدمحمد قلمکاریان افزود:این مسابقه در حاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد و بیش از ۳۳۴ اثر کودکان و نوجوانان کانون به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد و ۵۰ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقه‌ی نقاشی «بازی‌های بومی محلی» انتخاب شدند.

به گفته وی در این رویداد ۵ اثر از اعضای مراکز کانون به عنوان برگزیده اول، ۱۰ اثر به عنوان رتبه‌ی دوم و ۳۵ اثر به مقام سوم رسید که از سوی دبیرخانه جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.
قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه لغو و جوایز برگزیدگان ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :