وی از جوانان انقلابی این مملکت خواسته تا با تلاش و وحدت و کوشش در تمامی عرصه های علمی و پژوهشی پا به میدان عمل بگذارند و با سرلوحه قراردادن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری همواره در مسیر انقلاب اسلامی حاضر و ناظر باشند.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 17 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، دکترمحمد رضا خناری به مناسبت گرامیداشت هفته آموزش و پژوهش و  و پژوهشی در هفته آموزش و پژوهش در استودیو خبرگزاری تابناک برای معرفی جوان انقلابی حضور یافت .
بر اساس این گزارش، محمدرضا خناری فرزند جانباز شهید علیرضا خناری امره ای متولد یکم شهریور ۱۳۵۹اهل شهرستان ساری در خانواده ای انقلابی چشم به جهان گشود.

حضور دکتر انقلابی در استودیو خبرگزاری تابناک
 


کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد تحقیقات و پژوهش آموزشی و اکنون دارای مدرک دکتری مدیریت آموزشی میباشد.
وی بیش از چندین مقاله پژوهشی و آموزشی در زمینه های مختلف علمی از جمله تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد منابع انسانی در سازمان را در کارنامه دارد. ایشان طی گفتگویی با خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران خود را سرباز ولایت دانسته و افتخارش این است که زیر پرچم ایران اسلامی در عرصه های پژوهشی فعالیت میکند .
ایشان از جوانان انقلابی این مملکت خواسته تا با تلاش و وحدت و کوشش در تمامی عرصه های علمی و پژوهشی پا به میدان عمل بگذارند و با سرلوحه قراردادن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری همواره در مسیر انقلاب اسلامی حاضر و ناظر باشند.

وی افزود: امروز در حل مشکلات منطقه ای و کشور نیاز به دانشمندان و پژوهشگران تراز انقلاب اسلامی داریم. ایشان در پایان خود را سرباز‌ ولی فقیه دانسته و سوگند به خون شهدا و پدر شهیدش یاد کرده که لحظه ای غافل از این کشور و مملکت اسلامی نخواهد شد و تا اخرین قطره خون پای آرمان های امام و شهدا ایستاده ام۰

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
موفق باشی دوست عزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار