رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه البرز موفق شده بیش از 92 درصد سهم اشتغال خود را فراهم کند، گفت: در البرز یتیمی نداریم که تحت پوشش کمیته امداد بوده و فاقد مسکن باشد.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 23 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی بختیاری در حاشیه سفر به استان البرز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه استان البرز از استان‌های حساس کشور است و نقش مهمی در اجرای برنامه‌های ملی دارد، گفت: با توجه به هماهنگی هایی که با امام جمعه کرج و سایر مدیران استانی داشته‌ایم کارهای بزرگی در استان انجام شده و موفق شدیم مشکلات را به راحتی از سر راه برداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه کمیته امداد البرز از استان‌های موفق کشور است، افزود: طی آخرین جلسه‌ای که با مدیران استانی در پایان آذر ماه برگزار کرده ایم البرز موفق شده ۹۲ و نیم درصد از سهم اشتغال خود که ایجاد ۴ هزار و ۳۰۰ شغل بود را محقق کند. 

این مقام مسؤول با بیان اینکه در این رابطه کمیته امداد البرز ،بانک‌های عامل، کمک‌های مردمی، نمایندگان مردم و حمایت‌های استانداری البرز نقش ایفا کرده اند، اضافه کرد: کمک‌های مردم استان البرز هم در بحث زکات و هم در اکرام یتیم‌ها در سطح کشور کم نظیر بوده است.

بختیاری تصریح کرد: البرز همچنین یکی از استان‌هایی است که مشکل مسکن یتیم‌‍ها را به صفر رسانده است، یعنی در البرز یتیمی نداریم که تحت پوشش کمیته امداد بوده و فاقد مسکن باشد.

وی ادامه داد: با استاندار البرز توافق اولیه انجام شد تا مناطق حاشیه نشینی بررسی شود و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد که بیش از سه نفر بوده و فاقد مسکن هستند شناسایی شده و آمار به نهادهای مربوطه اعلام شود تا مشکل محرومین تحت پوشش برطرف شود.  

وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: این چهره نورانی و فراملی باید الگوی ما در امور مختلف قرار گیرد، بدون شک با الگو گرفتن از روحیه جهادی، خوش فکری و بینش سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی می‌توانیم مشکلات و سختی‌های پیش رو را از میان برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار