رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: مرکز کاریابی و هدایت شغلی این دانشگاه جزو پنج مرکز برتر کاریابی کشور شده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ 24 December 2020

به گزارش تابناک سمنان محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: یکی ازمهمترین فعالیت‌های انجام شده در مرکز کاریابی و هدایت شغلی این دانشگاه جذب حمایت مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ۲ مقطع و موافقت اولیه با درخواست دانشگاه جهت جذب بسته سوم حمایتی بود.

او از راه اندازی صفحه مرکز در سایت دانشگاه و کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: اطلاع رسانی گسترده در راه اندازی مرکز کاریابی به ادارات کل صنعت و معدن استان، اداره کار، استانداری، فرمانداری، شهرک‌های صنعتی استان، شرکت‌ها و صنایع استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

فاتح با بیان اینکه تبلیغات میدانی در تمامی شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: افزون بر۱۳۰ درخواست توسط صنایع و شرکت‌های استان به این دانشگاه ارسال گردید.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود به نام نویسی بیش از ۷۵۰ نفر متقاضی کار اشاره نمود و تصریح کرد: از ابتدای سال تعداد۱۰۰ نفر به صنایع و شرکت‌های متقاضی نیروی کار معرفی شدند.

او از تدوین پیش نویس آیین نامه دوره‌های مهارت افزایی خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با سازمان فنی و حرفه‌ای جهت صدور مدرک برای دوره‌های مهارت افزایی این دانشگاه انجام شده است.

فاتح از ارتقای ۳۰ پله‌ای دانشگاه صنعتی شاهرود نسبت به سال گذشته در رتبه بندی بین المللی دانشگاه‌های سبز خبر داد و افزود: تنها دانشگاه استان سمنان در این رتبه بندی در بین ۴۱ دانشگاه ایرانی رتبه ۱۱ و در بین ۹۲۲ دانشگاه دنیا رتبه ۳۷۱ را کسب نمود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار