همین امسال در فصل بیستم در بازی سایپا با شهرخودرو شدت باران به گونه ای بود که داور بازی را نیمه کاره گذاشت و فردا، بازی از سر گرفته شد اتفاقی که می شد در دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس هم بیفتد اما خود سازمان لیگ اصرار بر برگزاری دیدار داشت و هیچ مخالفتی هم از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نشد.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 26 December 2020

درست در دورانی که ایران در رقابت با چند کشور برای گرفتن میزبانی جام ملت های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۷ است، تصاویر سنتی از مراحل خروج آب باران از زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر محل برگزاری دیدار نساجی با پرسپولیس تهران نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در فضای مجازی دست به دست می شود و حتی رقبای ایران در مسیر میزبانی با کنایه و طعنه به انتشار آن پرداختند.

مازند۲۴- در این میان بسیاری از همولایتی ها و همکاران رسانه ای هم شروع به نقد و حمله کرده اند که وامصیبتا آبرویمان رفت، حال آنکه سال هاست که می گوییم و از مرمت های بی فایده ورزشگاه های استان می نویسم و گوش کسی بدهکار نیست منتها در مجموع، اتفاقی که رقم خورد کاملا قابل انتظار و در راستای مظلومیت ورزش استان است که بخشی از آن به بی تفاوتی ها در سال های پیشین هم باز می گردد.
هیچ چیز غیر قابل انتظاری در ورزش مازندران نداریم و دقیقا مطابق همیشه عمل شده یعنی بدلیل سخت افزار ضعیف در مواجهه با باران به شدت دچار مشکل شده و یک رقابت ورزشی با پخش زنده تلویزیونی را با کیفیت نازل برگزار کردیم.

سوابق یادشان می رود!

همین امسال در فصل بیستم در بازی سایپا با شهرخودرو شدت باران به گونه ای بود که داور بازی را نیمه کاره گذاشت و فردا، بازی از سر گرفته شد اتفاقی که می شد در دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس هم بیفتد اما خود سازمان لیگ اصرار بر برگزاری دیدار داشت و هیچ مخالفتی هم از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نشد.

پول کاور نداریم

کشیدن کاور بر روی زمین هم خود هزینه ای چند ده میلیونی می خواهد که باید بپذیریم از عهده دستگاه های مازنی خارج است و نمی توانند از پس تامین آن برآیند! بسیاری از ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها پول تامین برق و آب خود را هم ندارند و امکان ندارد که خریداری کاور گران قیمت را تاب بیاورند.

چمن طبیعی اشتباه است

آنهایی که مرتب بر این طبل می کوبند که ورزشگاه وطنی قائمشهر باید چمن طبیعی شود، جواب خود را گرفتند. چگونه ممکن است با این حجم باران در مازندران و از سو نداشتن بودجه مکفی و دستکم یکصد میلیون تومانی برای هر ماه، چمن طبیعی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر کشت و اصلاح کرد؟!

زهکشی معیوب

از نظر فیزیکی ورزشگاه وطنی ایراداتی دارد که به دوران گذشته بازمی گردد و مهمترین آن نداشتم آبراه به دلیل نابودی زهکشی کنار زمین است که باید در اسرع وقت حل و فصل شود.

پیشنهاد ویژه

تنها راه برون رفت از این مشکل همین است که باشگاه نساجی، ورزشگاه را با تمام هزینه هایش برای ساخت چمن طبیعی در اختیار بگیرد کاری که در دیگر استان ها هم انجام شده است. خود باشگاه نساجی هزینه های دستکم یک میلیارد تومانی برای هر فصل را بپردازد و ورزشگاه را برای مدتی چند ساله به شرط بدل کردن آن به استانداردهای واقعی مال خود کند، اینگونه مشکل حل می شود و نساجی می تواند تغییرات مورد نظر را اعمال کند اگر چه برای مجموعه فوتبال شهر سخت می شود باید در زمین های اطراف قائمشهر، به بازی بپردازند اما برند فوتبال استان در آرامش خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار