یداله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: به همت مردم و مسئولین همچنین اجرای طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی از جهت شیوع ویروس کرونا بهبود یافته است.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 02 January 2021

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت ثلاث باباجانی هم اکنون زرد است و پیش از این مدتی سفید و حدود دو هفته نارنجی بوده است.

وی اجرای طرح شهید سلیمانی را در بهبودی وضعیت شهرستان ها موثر دانست و افزود: این طرح در ثلاث باباجانی با همدلی مردم و ائمه جمعه و جماعات به وجود آمد و استقبال مردم هم به پاس حرمت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بسیار بالا بود.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: کمک های مردمی در این راستا جمع آوری شد و دستگاه های ذیربط با همت شبانه روزی خود به کنترل و مهار بیماری و بهبودی وضعیت شهرستان کمک شایان توجهی کردند.

این مسئول بیان داشت: توصیه ما به مردم این است که چون کرونا، بیماری بسیار خطرناکی است و چرخه انتقال آن بالا است، مردم از مهمانی ها و دورهمی ها پرهیز کنند، پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت و از حضور در مراسم عروسی و سوگواری بپرهیزند.

شکری با اشاره به اهمیت سلامتِ جامعه تاکید کرد: همانطور که مستحضرید در صورتی که وضعیت مجددا به سمت نارنجی و قرمز پیش برود فعالیت های تجاری به حالت تعلیق درآمده و تعطیلی ها تکرار می شوند بنابراین بهترین راه، رعایت کامل پروتکل ها و تلاش برای حفظ وضعیت موجود است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار