عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله مصباح یزدی دژ مستحکم اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در برابر بدعت‌ها، انحرافات و فتنه‌ها بود.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 02 January 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله عباس کعبی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار کرد: در شب سالگرد عروج سردار دل‌ها و مالک اشتر زمان ضایعه سنگین و جبران نشدنی رحلت جانسوز فیلسوف و فقیه بصیر انقلابی و عمار انقلاب مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را به محضر حضرت بقیة الله اعظم(عج)، رهبر، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، امت اسلامی و ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت اسلامی و همه شاگردان و خوشه‌چینان مکتب فکری و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی اسلام‌شناس جامع و با سلوک معنوی بالا، مدیر برجسته علمی و دینی، هادی جامعه، مرزبان اندیشه اسلامی و دیده‌بان راهبردی مکتب اهل بیت(ع) در برابر بدعت‌ها، انحراف‌ها، شبهه‌ها و مبارزه در برابر جبهه استکبار جهانی، منافقان، فتنه‌گران، بدعت‌گزاران دین و از افسران ارشد حاضر در صحنه حضرت بقیه الله(عج) و یار صدیق ولایت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در واقع مکتب فکری آیت‌الله مصباح یزدی، مکتب امام راحل(ره) و مکتب امام خامنه‌ای(ره) بود، گفت: این عالم بزرگوار از شخصیت‌های کم نظیر حوزه‌های علمیه در عرصه تولید علوم انسانی و تربیت نیرو و کادرسازی برای حوزه و دانشگاه بود. در واقع شخصیت کم‌نظیری از دست دادیم.

وی آیت‌الله مصباح یزدی را دژ مستحکم اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در برابر بدعت‌ها، انحرافات و فتنه‌ها عنوان کرد و افزود: ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب راه آیت‌الله مصباح یزدی را در دفاع از اسلام ناب محمدی، مکتب ولایت و مبارزه با بدعت‌ها، انحرافات و تربیت نیروی ناب و دفاع از ولایت ادامه می‌دهیم.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: تربیت شاگردان فوق العاده مؤثر و فعال در حوزه یکی از برکات وجودی آیت‌الله مصباح یزدی است و همچنین مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی یکی دیگر از برکات وجود این عالم گرانقدر محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار