فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: ۱۶ اثر توسط صداوسیمای مرکز قم درباره سردار سلیمانی تولیدشده و خیابان‌هایی در استان به نام شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس نام‌گذاری شده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 02 January 2021

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم شامگاه جمعه در مراسم سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس که در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مردم قم با حضور باشکوه خود در تشییع‌جنازه حاج قاسم سلیمانی خوش درخشیدند.

وی افزود: در طول یک سال 35 کتاب درباره شهید سردار سلیمانی نوشته‌شده است و بخش عمده آن در این ایام سالگرد شهادت رونمایی شده است، کتاب سردار سلیمانی عزیز 50 بار تجدید چاپ‌شده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم بیان کرد: 16 اثر توسط صداوسیمای مرکز قم درباره سردار سلیمانی تولیدشده است و خیابان‌هایی در استان قم به نام شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس نام‌گذاری شده است.

سردار شاه‌چراغی تداوم مسیر سردار سلیمانی را مورد تأکید قرارداد و عنوان کرد: شهادت حاج قاسم زمینه‌ای برای حرکت قوی و منسجم‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهید شهروز مظفری نیا که همراه سردار سلیمانی بود و به مقام شهادت رسید اهل شهر قم بود، ما رسالت مهمی بر عهده‌داریم و با حرکت در مسیر شهدا سربازی خود را به‌نظام و رهبری اثبات کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار