تابناک کهگیلویه وبویراحمد
بعد از روزها انتظار و قطع امید پزشکان معالج از بازگشت بیمار به زندگی و تایید مرگ مغزی ،سرانجام اعضای بدن این بیمار با رضایت والدین وبا نظارت یک تیم پزشکی از شهر شیراز به بیماران نیازمند اهدا شد
کد خبر: ۹۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 12 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد اقدام خداپسندانه خانواده شهید محسن نیک در شهرستان بهمئی ، به نیازمندان پیوند عضو زندگی دوباره ای بخشید.

بخشش واز خودگذشتی از مشخصات بارز ایرانیان بوده و هست ،اما گذشت از جان فرزند خویش نیازبه گذشتی واقعا ستودنی دارد.خانواده شهید عیوض محسن نیک که با شروع جنگ تحمیلی فرزند خود را راهی نبرد جبهه های حق علیه باطل کرده بودند اینبار در اقدام خداپسندانه دیگری با اهدای اعضای فرزندخود جانی دوباره به زندگی انسانهای نیازمند بخشیده اند.الهام محسن نیک بر اثربرق گرفتگی به کما رفته و مدت یک هفته در کمای کامل بود. خانواده این کودک شش ساله روز پنجشنبه با تکمیل فرم اهدای اعضا جسم کودک خود را به پزشکان سپردند تا اعضای او به دیگر نیازمندان سپرده شود. این چهارمین خانواده ای است که درشهرستان بهمئی با گذشت
بستگان ،اعضای بیمارخود رابخشیده اند.برای این خانواده علاوه بر تسلیت باید تبریک نیز گفت که اقدام کم نظیری را انجام داده اند.

الهام محسن نیک در هفته گذشته بر اثر اتصال برق کولر آبی دچار برق گرفتگی شد که قبل از رسیدن به بیمارستان شهید زاده شهر بهبهان به کما رفت.

بعد از روزها انتظار و قطع امید پزشکان معالج از بازگشت بیمار به زندگی و تایید مرگ مغزی ،سرانجام اعضای بدن این بیمار با رضایت والدین وبا نظارت یک تیم پزشکی از شهر شیراز به بیماران نیازمند اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار