مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد ؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای هلیلان سال آینده آغاز می شود.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 04 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت: هم اکنون شهر توحید به عنوان مرکز شهرستان هلیلان و 30 روستای دیگر در شهرستان هلیلان گازدار هستند و عملیات گازرسانی به 28 روستای دیگر نیز در سال آینده آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 81 درصد جمعیت خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: 100 درصد جمعیت شهری این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.

شمس اللهی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۵۰ مشترک گاز در این شهرستان اشتراک پذیری شده و از نعمت گاز طبیعی استفاده می کنند و شرکت گاز با نصب ۲ هزار و ۶۵۰ انشعاب (علمک) و مجموعاً 157 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه گاز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به مردم خدمت رسانی انجام داده است.

وی تصریح کرد: مجموعه وزارت نفت و در رأس آن شرکت ملی گاز ایران برای تشویق مردم به کاهش مصرف گاز که تاثیر آن در کاهش مصرف نمایان شود، مشوق هایی را در نظر گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خاطرنشان کرد: برای کلیه واحد های خانگی که مصرف ماهیانه آنها در ماه های سرد سال شامل دی، بهمن، اسفند و نیمه اول فروردین کمتر از 200 متر مکعب باشد، قبض رایگان صادر خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار