با تابناک خراسان شمالی:
امروزه بحث تبلیغات برای برندهای معتبر بسیار حائز اهمیت است این موضوع از جمله ابزارهای قدرتمند برای اجاره بیلبورد و رساندن پیام های تبلیغاتی صاحبان آگهی ها بر روی،تابلوهای تبلیغاتی،پل های عابر پیاده،استند های تبلیغاتی،تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها،فضاهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو و لمپست بنرها می باشند که رقابت شدید شرکت های صاحب نام برای دستیابی به تابلوهای تبلیغاتی بیشتر،باعث افزایش بی رویه قیمت تابلو تبلیغاتی شده است.
کد خبر: ۹۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 13 September 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،امروزه بحث تبلیغات برای برند های معتبر بسیار حائز اهمیت است این موضوع از جمله ابزارهای قدرتمند برای اجاره بیلبورد و رساندن پیام های تبلیغاتی صاحبان آگهی ها بر روی،تابلوهای تبلیغاتی پل های عابر پیاده،استندهای تبلیغاتی،تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها ، فضاهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو و لمپست بنرها می باشند که  رقابت شدید شرکت های صاحب نام برای دستیابی به تابلوهای تبلیغاتی بیشتر، باعث افزایش بی رویه قیمت تابلو تبلیغاتی با اشکال و ابعاد مختلف شده است.

طی تماس تلفنی با مسئول اداره زیباسازی شهرداری بجنورد بیلبوردهای سطح شهر بجنورد قیمت ها براساس منطقه ای اعلام شد یعنی به عبارت دیگر این نرخ ها از حداقل 6 میلیون تومان وجود داشته و گاهی بر حسب مکان بهتر قیمت اجاره به 20 میلیون تومان نیز می رسد.

دانیال امینی با بیان اینکه جانمایی،نصب و مدیریت تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهرهای کل کشور به عهده شهرداری ها است،افزود:طرحی که باید بر روی این تابلو ها اکران شود برعهده کانون آگهی تبلیغات است که با رعایت ضوابط  تبلیغاتی ابلاغ شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اجرا می شود.

مزایده در دو نوبت ده روزه در روزنامه ها  منتشر می شود و طبق ضوابط مزایده ها پیشنهادهای ارسالی بررسی شده و تابلوهای تبلیغاتی به پیشنهاد برتر واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ گذاری و تعیین قیمت این تابلوها از مواردی است که باید از طریق اصناف و اتحادیه ها صورت گیرد،افزود:اما این گفته در خصوص تبلیغات خیلی صادق نیست و در هیچ جای دنیا شاید نتوان برای یک تبلیغ  نرخ خاصی  تعیین کرد.

وی بیان کرد:هم اکنون هیچ گونه نظارت مشخصی بر اجاره بیلبوردها صورت نمی گیرد و اجاره تابلوهای تبلیغاتی به صورت توافقی و بسته به نیاز و مدت زمانی که متقاضی می خواهد تابلو را اجاره کند صورت می گیرد و هر کس پیشنهاد بالاتر برای یک تابلو بدهد تابلو به او واگذار می شود.

بیلبورد های تیلیغاتی از لحاظ قیمت بنابر حاشیه یا وسط شهر بودن،اکران و دیده شدن بهتر و با توجه به میزان جمعیتی با هم متفاوت هستند.

هم اکنون در سيستم تبليغات شهري،افزودن بر 25 عدد بيلبورد بزرگ شهري در نقاط مختلف شهر،3 پل عابر پیاده،250 عدد سازه تبليغاتي لمپست بنر و افزون بر 200 عدد استند های ديواري در نقاط مختلف شهر جهت اكران تبليغاتهاي مختلف وجود دارد.  

وی در جهت اجرای طرح ساماندهی بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر اشاره کرده و تصریح می‌کند:در این راستا پس از بررسی‌های کارشناسی تلاش شده تا تابلو های تبلیغاتی تمام استانداردهای یک تابلو تبلیغاتی استاندارد را داشته باشد و نصب اِستند های تبلیغاتی برای سیمای بهتر و سازماندهی سایز تابلو ها و همچنین جمع آوری داربست های فلزی به خاطر خطری که داربست ها دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار