نقاط قوت و ضعف صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی بررسی تخصصی محصولات پوست و مو در چهارمین همایش طلای سبز شناسایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 12 September 2015
چهارمین دوره از همایش طلای سبز با هدف بررسی کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در حوزه‌های مختلف به ویژه نقش فرآورده‌های طبیعی در سلامت پوست و مو با بهره‌مندی از حمایت سازمان غذا و دارو و معاونت طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. همچنین دریافت مقاله برای حضور در چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی به دلیل استقبال زیاد متخصصان و علاقمندان تا 13 شهریور 1394 تمدید شد.
براین اساس در این همایش و جشنواره محمود خدا دوست ( رییس شورای ساستگذاری، معاون طب سنتی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی)، جعفر میرفخرایی (عضو شورای سیاست‌گذاری، دبیر انجمن تولیدکنندگان داروها و فرآورده‌های گیاهان دارویی)، امیرحسین جمشیدی(دبیر علمی همایش، مدیر کل نظارت بر فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو)، محمدحسن عصاره (عضو شورای سیاست‌گذاری، دبیر ستاد کشوری توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی)، هدایت حسینی (عضو شورای سیاست‌گذاری، مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو)، زهرا عبدالهی (عضو شورای سیاست گذاری، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت وزارت بهداشت)، مهدی یوسفی (عضو شورای سیاست‌گذاری، مدیرکل توسعه سلامت معاونت طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، علیرضا عباسیان (عضو شورای سیاست‌گذاری، مدیر‌کل دفتر تعالی طب سنتی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی) و مجید جوزانی (عضو شورای سیاست‌گذاری، مشاور رئیس سازمان غذا و دارو) به عنوان مسئولان جشنواره فعالیت می‌کنند.
سالم‌سازی فرآورده‌های گیاهی، طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، چالش‌های موجود در زنجیره تامین و عرضه فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در درمان بیماری‌های متداول،‌ کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی صنعت داروسازی، کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در بیماری‌های پوست و مو و کاربرد فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در صنعت مواد آرایشی و بهداشتی محورهای این همایش را تشکیل می‌دهد.
بازبینی جایگاه فرآورده‌ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولان و مراجع قانون‌گذاری، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال در صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از اهداف برگزاری این همایش است.
سخنرانی‌های علمی، اجرای پنل‌های تخصصی،‌ برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه تخصصی ویژه پزشکان، داروسازان و متخصصان،‌ برپایی نمایشگاه تغذیه و طب سنتی برای بازدید عموم، انتشار کتاب همایش،‌ اعطای حداکثر امتیاز بازآموزی و اعطای گواهینامه حضور برنامه‌های این همایش را تشکیل می‌دهد. چهارمین همایش طلای سبز 7، 8 و 9 مهر 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.
اعطای بالاترین امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان در چهارمین همایش طلای سبز
دبیرخانه همایش طلای سبز و نخستین جشنواره طب سنتی با اعلام اینکه در این همایش 20 امتیاز بازآموزی به متخصصانی اعطا می‌شود که در چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی حضور داشته باشند. شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت http://www.green-gold.ir یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه همایش 6- 88203845 تماس بگیرند.
رشته‌های علوم تغذیه در همه مقاطع(کارشناس، کارشناسی ارشد و دکترا)، داروسازی در همه مقاطع، متخصصان طب سنتی، فارماکوگنوزی و پزشکان عمومی متخصصانی هستند که با شرکت در این همایش می‌توانند امتیاز بازآموزی دریافت کنند.
بازبینی جایگاه فرآورده‌ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولین و مراجع قانون¬گذاری، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده‌ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی، معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال در صنعت فرآورده¬ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از اهداف برگزاری این همایش است.
سخنرانی‌های علمی، اجرای پنل‌های تخصصی،‌ برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه تخصصی ویژه پزشکان، داروسازان و متخصصان،‌ برپایی نمایشگاه تغذیه و طب سنتی برای بازدید عموم و انتشار کتاب همایش برنامه‌های این همایش را تشکیل می‌دهد. چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی 7 تا 10 مهر 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار