نمایشگاه پوشاک و لوازم التحریر پائیزه نهاوند با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گشایش یافت.
کد خبر: ۹۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 14 September 2015
نمایشگاه پوشاک و لوازم التحریر پائیزه نهاوند با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گشایش یافت.

به گزارش ایرنا؛رئیس اداره صنعت و معدن گفت: این نمایشگاه در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی به منظور ارائه پوشاک و لوازم مورد نیاز دانش آموزان و همچنین فراهم کردن امکان دسترسی بهتر عموم اقشار جامعه به انواع کالاهای پرمصرف فصلی با قیمت مناسب، تدارک دیده شده است.

مجتبی رضایی افزود: در این نمایشگاه 67 غرفه شامل پوشاک ، کیف و کفش و لوازم التحریر وجود دارد که کالاهای مورد نیاز دانش آموزان را به خانواده ها با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار ارائه می کند.

وی افزود: به منظور نظارت بر توزیع کالاهای عرضه شده در نمایشگاه دو نفر به عنوان بازرس این اداره در محل نمایشگاه مستقر می باشد که بر نحوه توزیع نظارت می کند.

رضایی از تشدید طرح نظارت بر مراکز توزیع پوشاک و لوازم مورد نیاز سال تحیلی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مراکز تعلیم و تربیت تقاضای مصرف پوشاک و کیف و کفش بالا می رود لذا برای جلوگیری از افزایش قیمت طرح نظارتی توسط ماموران این اداره با همکاری بازرسان مجمع امور صنفی به اجرا گذاشته می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی گفت: این نمایشگاه تا پایان شهریور ماه در محل دبستان شهید مدرس سابق برپا می باشد و خانواده ها می تواند صبح و عصر از آن بازدید به عمل آوردند.

شهرستان نهاوند در استان همدان با جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب این استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار