جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از اعمال محدودیت‌های وضعیت زرد شیوع کرونا در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بستک و قشم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 30 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی عنوان کرد: در استان هرمزگان، شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بستک و قشم در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند و محدودیت‌هایی برای مقابله با کرونا، در این شهرستان‌ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس محدودیت‌ها، مشاغل گروه چهار در این شهرستان‌ها تعطیل خواهند بود و سایر مشاغل باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان افزود: در این شهرستان‌ها کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۳‏/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

رئوفی تصریح کرد: از جمله مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، منع تردد در برخی شهرهای دارای وضعیت زرد است که مسافر پذیر هستند که در این راستا نیز محدودیت‌ها برای جلوگیری از مسافرت های غیرضروری اعمال می‌شود.

وی گفت: هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در پارک ها و سواحل هرمزگان ارائه نخواهد شد و از تجمعات نیز جلوگیری می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایشی ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، از مردم شریف استان می‌خواهیم به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری و پرهیز از مسافرت، مهمانی و دورهمی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ز228

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار