دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین روز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن مشارکت در برخی نشست های سیاسی بازدیدی هم از برخی پروژه های عمرانی در دست ساخت ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور و خیریه وفاق سبز علوی داشت.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 30 January 2021

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین روز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن مشارکت در برخی نشست های سیاسی بازدیدی هم از برخی پروژه های عمرانی در دست ساخت ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور و خیریه وفاق سبز علوی داشت.
همایش جوانان گام دوم انقلاب استان
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در همایش جوانان گام دوم انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه "انجام کارهای به ظاهر دشوار، با دست مردم، آسان است"، گفت: جوانان، تکیه گاه و پشتوانه انقلاب برای پیشرفت کشور هستند.
بنابراین گزارش ، عصر روز شنبه یازدهم بهمن 1399 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و فجر آفرینان انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: مهمترین عرصه مبارزاتی شما جوانان، مسیری است که امام جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب به روشنی بیان کرده است. هر یک از شما جوانان به عنوان مخاطبان اصلی این بیانیه باید در فرهنگ و اقتصاد، در مدرسه و دانشگاه با دشمن مبارزه کنید. شما جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید در این مبارزه، قدرت پیدا کنید و پیشرفت کنید و به یاری خدا در تحول فرهنگی و اقتصادی نقش داشته باشید.
دکتر محسن رضایی گفت: گام دوم انقلاب، هنگامه مبارزه با محاصره اقتصادی و فرهنگی است. مبارزه با نفوذ، اقتصاد لیبرالی، تولید عقب افتاده، کشاورزی سنتی و فقر و فساد و تضاد طبقاتی است. شما جوانان انقلابی مبارزان جنگ اقتصادی و فرهنگی هستید که باید در رویارویی با مسائل آزموده شوید. عرصه مدیریت کشور به آموزش هدفمند شما برای مبارزه در جبهه‌های آتی، نیازمند است. شما باید در آبادانی منطقه خود و در جای جای ایران نقش آفرین باشید و در این راه مردم و به ویژه شما جوانان تکیه گاه و پشتوانه انقلاب برای پیشرفت کشور هستید.
دولت های گذشته نباید تکرار شوند
وی با اشاره به رویارویی ایران با دشمنان، افزود: تحریم های مختلفی علیه کشور ایجاد شده و نظام جمهوری اسلامی در شرایط حاضر به جای مقاومت، مقاومت فعال را پیش گرفته و هجوم می‌برد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اولین هجوم ایران علیه دشمن را ساقط کردن بالگرد بدون سرنشین آمریکایی دانست و بیان کرد: هجوم‌های بعدی ما کشتی‌های انگلیسی بود.
رضایی با بیان اینکه دشمن حاج قاسم سلیمانی را شهید کرد و ما عین‌الاسد را زدیم، گفت: سال ۱۴۰۰، سال ادامه رویارویی ما با دشمن بوده و افزایش تحریم‌ها از مهم‌ترین اهداف دشمن است.
وی ابراز کرد: دهه پنجم  انقلاب تکرار دهه دوم و سوم نیست بلکه تکرار دهه اول است زیرا جنس تهدیدات عوض شده است و هرگز نمی‌توان با فرمان گذشته پیش رفت و نمی‌توان با آرایش گذشته آینده را مدیریت کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: از دهه دوم انقلاب یک انحراف بزرگ در کشور به وجود آمد و ریل فرهنگ و قانون‌گذاری‌ها به سمت غرب و کانون‌های سرمایه‌داری دنیا رفت. 
رضایی تصریح کرد: ابتدا عادی‌سازی را مطرح کردند و بعد گفتند تنش‌زدایی و بعد گفتند مذاکره کنیم و هر بار ریل عوض و تغییر پیدا کرد.
وی با انتقاد از دولت‌های گذشته، گفت: هیچ دولتی نیست که قیمت ارز در چهار سال دومش چند برابر رشد نکرده باشد، بنابراین دولت‌های گذشته نباید تکرار شود وگرنه وضع معیشت مردم بدتر می‌شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما باید به همان ازخودگذشتگی‌های اول انقلاب برگردیم وگرنه نمی‌توانیم با تهدیدات رو به رو شویم، متذکر شد: هشت سال آینده بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و دشمن برای رهایی از بیداری اسلامی حداکثر فشارها را وارد می‌کند.

حضور در منطقه جلیل
دکتر محسن رضایی همچنین صبح امروز در دومین روز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، به منظور بازدید از روستاهای استان و افتتاح مسجد حضرت زهرا(س) در روستای باغچه جلیل رفت و از برخی طرح های عمرانی گروههای جهادی بازدید کرد. در جریان این بازدیدها با حضور دکتر رضایی در مراسم تسهیل ازدواج جوانان، جهیزیه چهارده زوج جوان به آنها اهدا شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاح مسجد حضرت زهرا(س) در روستای باغچه جلیل گفت: در روزهای انقلاب و در سالهای دفاع مقدس، خدا وقتی به ما یاری رساند که مردم به راه افتادند و نصرت الهی را دیدیم. در مبارزه با فقر هم دولت و مردم باید با هم حرکت کنند. این کار سخت تر از آزادکردن خرمشهر نیست. برای بیرون کردن تورم و گرانی، همه منابع را در اینجا داریم. در همین منطقه شما، کوه ها و منابع آبی فراوان، معادن غنی و طبیعتی با گیاهان دارویی یک مزیت است همین جنگل های بلوط که متاسفانه در معرض خطر است، ثروت و سرمایه شما زاگرس نشینان است.
دکتر رضایی همچنین در ادامه برنامه های روز دوم حضور خود در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز از کارخانه طبیعت زنده که محصولات بهداشتی و آرایشی سینره را تولید می کند، بازدید کرد.
دکتر محسن رضایی رئیس ستاد جهادی توانمندسازی محرومان کشور همراه با مدیران تعدادی از گروههای جهادی فعال در محرومیت زدایی روستایی، یک نشست همفکری اجرایی برای تصمیم گیری و اجرای طرح های محرومیت زدایی روستاها را برگزار کردند.
نشست با اصولگرایان
بنابر این گزارش محسن رضایی در راستای ائتلاف شورای اصولگرایان نشستی هم با اصولگرایان این استان داشت.
محسن رضایی دبیر مجمع  تشخیص مصلحت نظام و یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است نشست‌های با اقشار مختلف مردمی در این استان برگزار کرده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در همایش جوانان گام دوم انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه "انجام کارهای به ظاهر دشوار، با دست مردم، آسان است"، گفت: جوانان، تکیه گاه و پشتوانه انقلاب برای پیشرفت کشور هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار