سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ارتقاء برخی مناطق هرمزگان به شهرستان ، بخش و شهر به صورت جدی با همکاری وزارت کشور در دستور کار استانداری قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 30 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی امروز در نشست خبری ویژه دهه فجر با اشاره به اقدامات و دستاورد های دولت دوازدهم، عنوان کرد : نتیجه انتخابات سال 1396 متأثر از اقدامات و تلاش‌های دولت یازدهم در حد فاصل سال 92 تا 96 بود و دولت توانست تا با اقدامات مثبتی که در مسیر مهار تورم و ایجاد شرایط متفاوت اقتصادی داشته، بار دیگر اعتماد مردم را بدست آورد.

وی افزود: در سال 96 با آغاز فعالیت دولت دوازدهم، متأسفانه با شرایط جدید تحریمی و فشار اقتصادی مواجه شدیم و سخت‌ترین فشارهای اقتصادی را شاهد بودیم و پس از آن نیز طی یک سال اخیر با بحران کرونا نیز مواجه شدیم که جان بسیاری از هموطنان عزیز ما را گرفت و شرایط سخت را در کشور تشدید کرد.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد : دولت دوازدهم را باید دولتی دستاوردمحور دید، با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که باید آنها را به درستی برای مردم تشریح کرد.

رئوفی با اشاره به ارتقا برخی مناطق استان به شهرستان ، بخش و شهر در هرمزگان افزود: در حوزه سیاسی 6 شهر جدید و 3 بخش جدید مصوب شد ایجاد 7 شهر جدید نیز در دست بررسی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: ایجاد 3 بخش و 4 شهرستان در شرق و غرب و مرکز استان از دیگر اقدامات در دست انجام دانست که پرونده آنها در حال نهایی سازی برای ارائه به دولت به منظور تصویب است.
انتهای پیام/ز235

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار