تابناک-با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس هرمزگان و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاقچیان در انتقال یک تن و 260 کیلو گرم مواد افیونی ناکام ماندند.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار گسترده اطلاعاتی و چندین روز تلاش، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال یک محموله مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور را داشتند، در شهرستان "سراوان" استان سیستان و بلوچستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ضمن شناسایی محل دپو بارانداز مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 2 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از محل 970 کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "میناب" شب گذشته یک تیم دیگر از اعضای این باند را در یکی از محورهای فرعی شهرستان که قصد انتقال مواد مخدر با یک خودرو به این شهرستان را داشتند، شناسایی و دستور توقف دادند که سوداگران بدون توجه به دستور ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی با توجه به سرعت عمل تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو متوقف و 2 متهم دستگیر و 320 کیلو تریاک از سوداگران کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در مجموع این عملیات های ضربتی پلیسی یک تن و 260 کیلوگرم تریاک کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.
انتهای پیام/ز257

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار