مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی اظهار کرد: فیلم «محمد رسول‌الله « (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در روز پنج‌شنبه، ۲۶ شهریورماه به‌صورت ویژه برای خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای استان و خانواده‌های آنها اکران خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 13 September 2015

 سجاد رضایی ساعت اکران ویژه این فیلم برای خبرنگاران استان را ۸ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه هفته جاری در سینما بهمن بیرجند اعلام کرد و افزود: ظرفیت سالن سینما ۲۶۵ نفر است که در اختیار خبرنگاران و خانواده‌های آن‌ها قرار داده خواهد شد.
 وی بیان داشت: همکاران رسانه‌ای استان برای دریافت بلیت این فیلم می‌توانند به دفتر بسیج رسانه استان واقع در خیابان پاسداران بیرجند مراجعه  و یا مدیران رسانه متناسب با تعداد همکاران شمار بلیط های مورد نیاز را به شماره (٣٣٤٣٠٩٥٩) اعلام تا برای مجموعه آنها ارسال شود.
رضایی حضور خبرنگاران برای مشاهده این فیلم را مشوق خوبی برای تجلیل و تشویق فعالیت‌های فرهنگی مثبت دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» یکی از شاهکارهای سینمایی جهان اسلام است و نیاز به حمایت دارد، شرایطی فراهم شد که خبرنگاران و خانواده‌های آنان در سانس‌های اختصاصی از فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» دیدن کنند.
این فیلم فاخر که به کارگردانی مجید مجیدی ساخته‌شده است، بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینمای ایران قلمداد می‌شود که تا مقطع ۱۳ سالگی پیامبر گرامی اسلام را به تصویر کشیده است و تاکنون با استقبال خیره‌کننده‌ای روبرو بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار