اولین اقامتگاه بوم گردی در منطقه جاسب شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 01 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان،مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در این مراسم گفت:امید می رود با افتتاح اقامتگاه بوم گردی هفت بهشت در منطقه گردشگری جاسب شهرستان دلیجان استقبال بیشتری برای راه اندازی اقامتگاه های سنتی در این روستا و روستاهای هدف گردشگری استان داشته باشیم.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی افزود: این اقامتگاه با حجم سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد ریال و استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی ۴۵۰ میلیارد ریال انجام شد.
وی یادآورشد: این مکان به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و بنای ۵۵۰ متر مربع، مشتمل بر دو طبقه و ۵ اتاق و با ظرفیت اسکان ۲۰ نفر مسافر، دارای امکانات و تجهیزات کامل از جمله سالن پذیرایی، رستوران سنتی آماده ارائه خدمات به مسافران است.
مرزبان با اشاره به اینکه اقامتگاه بوم گردی هفت بهشت فرصت شغلی برای ۳ نفر را فراهم کرده افزود: فاز بعدی این پروژه رستوران سنتی است که در طبقه بالای این ساختمان قرار دارد و به زودی راه اندازی خواهد شد.
محمد حسنی سرمایه گذار این طرح گفت: نام اقامتگاه بوم گردی هفت بهشت برگرفته از هفت روستای گردشگری است که در منطقه جاسب قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار