در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم مواد مخدر با حضور بروجنی مدیر کل زندان های آذربایجان‌غربی، مجیدی، معاون رییس کل دادگستری و رییس دادگاه های عمومی و انقلاب، عباسی ،معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مسئولین قضائی و انتظامی استان در منطقه جارچیلوی ارومیه انجام شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 05 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،، بروجنی مدیر کل زندان های استان در خصوص کلنگ زنی فاز اول مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان جرایم مواد مخدر  گفت : با عنایت به رویکرد اصلاحی و تربیتی زندانیان ، خصوصا زندانیان جرایم مواد مخدر ، با تلاش بسیار ، مقدمات ایجاد مراکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان جرایم مواد مخدر در شهرستان ارومیه فراهم شد.

 وی افزود : با عنایت به اینکه زمینی به مساحت 24 هکتار در جوار مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه موجود بود ، مقرر گردید در فاز اول 900 متر از این زمین با ایجاد سوله به امر حرفه آموزی و اشتغال زندانیان اختصاص یابد ، که علاوه بر محل فعالیت زندانيان، محل اسکان و خواب آنها باشد.

بروجنی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته برای ایجاد این مرکز گفت : پیش بینی می‌شود اعتبار مورد نیاز برای اتمام این مجتمع رقم 350 میلیارد ریال باشد که انشاالله با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مجموعه استانداری و همچنین شواری مبارزه با مواد مخدر به زودی مراحل ساخت آن آغاز می‌شود.

 وی همچنین تصریح کرد : امیدواریم در این مجتمع که فاصله اندکی با شهرک صنعتی ارومیه دارد زمینه فعالیت حدود 1000 نفر از زندانیان جرایم مواد مخدر مهیا شود که گام بسیار مهمی در اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی و بازگشت سعادتمندانه  به جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار