مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه البرز گفت: به دنبال آن هستیم که از ظرفیت‌هایی که وجود دارد در راستای ارتقاء طلاب و خانواده‌های ایشان بهره بگیریم و یکی از زمینه‌های مناسب برای طلابی که اشتغال ندارند طرح توسعه مشاغل خانگی است.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 06 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام مسعود انصاری با حضور در جهاد دانشگاهی استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و ساختارهای این مرکز در استان گفت: حدود ۶۴۰۰ طلبه و روحانی در حوزه‌های علمیه استان حضور دارند و با احتساب خانواده‌های ایشان، جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را در بر می‌گیرند.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که از ظرفیت‌هایی که وجود دارد در راستای ارتقاء طلاب و خانواده‌های ایشان بهره بگیریم و یکی از زمینه‌های مناسب برای طلابی که اشتغال ندارند طرح توسعه مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون بر اساس تجاربی که در این زمینه دارند می‌توانند در انتخاب رسته‌های اولویت‌دار مشاغل خانگی در استان به ما کمک کنند تا بتوانیم برای بهره‌مندی طلاب و یا خانواده‌های ایشان و ارائه آموزش و مشاوره برای ایجاد این مشاغل و اتصال آنها به بازار برنامه‌ریزی نماییم.

وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت فرهنگی و کارآفرینی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز، یکی از رویکردهای این معاونت را تمرکز بر مشاوره و آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، فرزندپروری و نظایر آن نام برد و گفت: در این زمینه می‌توانیم در خصوص تولید محتواهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای همکاری داشته باشیم.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه بین این دو نهاد اظهار امیدواری کرد طرفین بتوانند از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر به منظور توانمندسازی و ارتقای سازمانی بهره ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار