سید پیمان موسوی در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با اقدام مهم امروز استاندار کرمانشاه در راستای بحث اخذ پذیره به نرخ روز یا به نرخ سال ساخت ساختمان، منشأ اختلافات شورای شهر و شهرداری حل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 10 March 2021

سید پیمان موسوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ریشه و اساس مشکلات و اختلاف میان شورا و شهردار کرمانشاه از طریق اقدام مهم امروز استاندار کرمانشاه حل خواهد شد.

وی افزود: ارسال نامه به وزیر کشور در راستای بحث اخذ پذیره به نرخ روز یا به نرخ سال ساخت ساختمان که منشأ اختلافات شورا و شهرداری هم از همین جا آغاز شد، امروز صورت پذیرفت.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: اختلافات امروز تعدادی از همکاران شورا با شهردار کرمانشاه حول محور همین موضوع است که امید است جواب و نتیجه آن هر چه زودتر از طرف وزارت کشور به استانداری و متعاقبا به شهرداری ابلاغ شود و مبنای دریافت و وصول پذیره از سوی شهرداری تعیین تکلیف شود.

موسوی تاکید کرد: بسیاری از پرونده‌ها که در ماده ۷۷ بلا تکلیف مانده و اختلافات و بحث در خصوص میلیارد‌ها پول، حول همین امر است، که پذیره به نرخ روز یا به نرخ سال صدور پروانه باشد، اختلاف این دو مبالغ چند میلیاردی می‌شود که ما از مودیان و مراجعه کنندگان شهرداری دریافت می‌شود. انتظار می‌رود این موضوع در روز‌های آتی حل و تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار