رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ۳۰۵ نفر از آغاز ثبت نام تاکنون برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر در استان نامنویسی کردند.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 11 March 2021

علی‌حسین حسین‌زاده  اظهار داشت: از آغاز ثبت نام داوطلبان در روز گذشته تا ساعت ۱۲ امروز، ۳۰۵ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان نامنویسی کرده و ثبت نام آنها نهایی شده که حدود ۱۰ درصد از آنها (۳۰ نفر) زن هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۸۹ نفر در روز چهارشنبه (نخستین روز ثبت نام) و ۱۱۶ نفر امروز ثبت نام کرده‌اند.

به گفته وی، ۴۶ نفر از ثبت نام کنندگان در روز نخست (دیروز) مربوط به اهواز هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: ۶۹ نفر از ثبت نام کنندگان از طریق موبایل، ۷۱ نفر از طریق کامپیوتر شخصی، ۱۳۷ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ۲۸ نفر با مراجعه حضوری با فرمانداری‌ها نامنویسی خود را انجام داده‌اند.

وی همچنین از داوطلبان این دوره از انتخابات شورای شهر اهواز درخواست کرد که حتی‌الامکان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام داده و با توجه به شیوع بیماری کرونا از مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت خودداری کنند.

حسین‌زاده با اشاره به صدور اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات در روز گذشته، گفت: بر اساس این اطلاعیه امکان بارگذاری تصاویر مدارک مورد نیاز از طریق موبایل و کامپیوتر شخصی فراهم شده و دیگر نیازی نیست که داوطلبان مدارک خود را حضوری به فرمانداری‌ها تحویل دهند، بنابراین با توجه به امکان ثبت نام کاملا غیرحضوری، از داوطلبان می‌خواهیم از این امکان استفاده کرده و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

وی افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که شماره موبایلی که برای ثبت نام استفاده می‌کنند باید به نام داوطلب باشد.

براساس این گزارش داوطلبان شوراهای شهر به چهار روش ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸ تا ۱۸) و دریافت رسید ثبت نام می‌توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار